  • 1. Data: 2010-05-08 15:07:32
    Temat: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam,

    Wczoraj otrzymalem pismo informujace o zmianie regulaminu i cennika
    swiadczenia uslug przez telewizje n. Zgodnie z nowym cennikiem bede
    placil wiecej za te same uslgi/pakiety. Nie akceptuje tej zmiany,
    skladam wypowiedzenie a n nie moze zadac ode mnie rozszen z tytuly
    przedwczensie rozwiazanej umowy, right ?

    Ile mam czasu na wyslanie pisma do n-ki [2 tygodnie ?] i od kiedy ten
    czas biegnie? Wg pisma od 1 maja, czyli do 15 maja. Pismo nadali 30
    kwietnia a otrzymalem je 7 maja.

    thx

  • 2. Data: 2010-05-08 16:09:23
    Temat: Re: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

> [...]
    > biegnie? Wg pisma od 1 maja, czyli do 15 maja. Pismo nadali 30 kwietnia a

    Wg starego regulaminu powinni Cię powiadomić minimum jeden okres
    rozliczeniowy wcześniej - a więc do końca kwietnia ("Informacja o zmianach
    Regulaminu zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej jednego
    Okresu rozliczeniowego przed terminem wprowadzenia tych zmian w życie.").
    Termin to 14 dni od daty otrzymania.

    N-ka upiera się jednak, że wypowiedzenie musi dotrzeć do nich do 15 maja
    (nie liczy się data wysyłki!). Właśnie prowadzę już dość długą
    korespondencję z pewną panią konsultantką, która "nie widzi", że jej
    pracodawca łamie swój regulamin. Nawet w pewnym momencie napisała, że nowy
    regulamin znajduje się na ich stronie www więc jest mi znany... :)

    Pozdrawiam,
    Vasco

  • 3. Data: 2010-05-08 16:39:53
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Vasco pisze:
> [...]
    > pracodawca łamie swój regulamin. Nawet w pewnym momencie napisała, że nowy
    > regulamin znajduje się na ich stronie www więc jest mi znany... :)

    Witam

    wlasnie jestem po rozmowie z ich pracownikiem i twierdza dokaldnie tak
    samo, wypowiedzenie ma dotrzec do 15 maja i ich to nie interesuje czy to
    dojdzie czy nie :) po prostu bosko

    Pracownik twierdzi ze to pismo bylo konsultowane z ich prawnikami i
    wszystko jest zgodne z prawem.

    Zacytowalem pracownikowi powyzsza informacje i uzsykalem odpowiedz ze
    ten punkt jestv spelniony poniewaz zmiana wchodzi w zycie od 1 czerwca
    2010r.

    No nic, pojde im na reke i zloze wypowiedzenie osobiscie do 14ego.

    Wypowiedzenie bedzie skutkowalo natychmiastowo, czy na dzien wejscia w
    zycie nowego regulaminu - 01/06/2010. Wg COKu jest 14 dni na oddanie
    dekodera, czyli do 14.06 ?

    pzdrw

  • 4. Data: 2010-05-08 17:01:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lukasz wrote:

    > Wypowiedzenie bedzie skutkowalo natychmiastowo, czy na dzien wejscia w
    > zycie nowego regulaminu - 01/06/2010.

    zgodnie z okresem wypowiedzenia.

  • 5. Data: 2010-05-08 17:57:50
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    > Wypowiedzenie bedzie skutkowalo natychmiastowo, czy na dzien wejscia w
    > zycie nowego regulaminu - 01/06/2010.

    Od 1 czerwca.

    > Wg COKu jest 14 dni na oddanie dekodera, czyli do 14.06 ?

    Raczej tak, bo do końca maja masz z nimi umowę więc możesz nadal oglądać.

    Aha, pamiętaj, że jak masz jakąś promocję (umowę na czas określony), to te
    zmiany Cię nie obowiązują - będziesz płacił tyle na ile podpisałeś umowę.

    Vasco

  • 6. Data: 2010-05-08 19:01:24
    Od: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>

    > zgodnie z okresem wypowiedzenia.

    Jesteś aby pewny??
    --

    pzdr.
    Ula

  • 7. Data: 2010-05-08 22:36:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    fashioncorner wrote:

    > Jesteś aby pewny??

    a jaki przepis sankcjonowałby zakonczenie umowy z dniem wejscia nowego
    regulaminu?
    Termin wypowiedzenia biegnie zgodnie z umową, zwykle miesiac, i
    obowiązują nas przez ten okres stare warunki.
    Nowy reegulamin wchodzi w zycie dla tych ktorzy umowy nie wypowiedzieli.

  • 8. Data: 2010-05-09 11:20:38
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Vasco pisze:

    > Aha, pamiętaj, że jak masz jakąś promocję (umowę na czas określony), to te
    > zmiany Cię nie obowiązują - będziesz płacił tyle na ile podpisałeś umowę.

    hej

    moglbys to rozwinac ? raczej wiekszosc uztkownikow korzysta z jakis tam
    promocji i przez to ma umowe na czas okreslony. po zakonczeniu promocji
    z reguly umowa przechodzi na czas nieokreslony i mozna ja wypowiedziec
    zgodnie z okresem wypowiedzenia w kazdym momencie.

    jezeliby bylo tak jak piszesz tzn. ze zmiana dotyczy tylko uzytkownikow
    z umowa na czas nieokreslony ?

    jak masz jakis punkt z regulaminu ktory tak stanowi to bede wdzieczny za
    jego podeslanie

    pzdrw,

  • 9. Data: 2010-05-09 14:34:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Maj, 18:39, lukasz <a...@n...spam.o2.pl> wrote:

    > No nic, pojde im na reke i zloze wypowiedzenie osobiscie do 14ego.

    Tylko najpierw zobacz jaka maja promocje dla "chcacych odejsc" -
    calkiem ok, tanszej oferty w tej chwili nie ma. Proponuja wszystkie
    swoje pakiety za 48pln/mies przez 12 mies.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2010-05-09 15:44:43
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Rafal M pisze:
    > Tylko najpierw zobacz jaka maja promocje dla "chcacych odejsc" -
    > calkiem ok, tanszej oferty w tej chwili nie ma. Proponuja wszystkie
    > swoje pakiety za 48pln/mies przez 12 mies.

    pytalem sie o to, konsultantka zasugerowala zlozenie wypowiedzenia i
    zadzwonienie za 4-5 dni roboczych i podpisanie nowej umowy

    imho chore, wiece zachodu dla nich, jak i dla mnie [nowe papierki, zwrot
    sprzetu, wysylka nowegoi, itp.]

    no nic widocznie taka filozofia firmy :)

    pzdrw