  • 31. Data: 2010-05-09 14:02:19
    Temat: Re: Stluczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jz wrote:

    > oznakowac.
    > Ile razy trzeba napisac zebys zrozumial?

    a jakim znakiem?

  • 32. Data: 2010-05-09 14:05:59
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > od kierowcy, który ją przekroczył.

    ... o ile uda się wykazać, że tak było.

  • 33. Data: 2010-05-09 14:07:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > Znaczy nieoznakowana nie musi trzymać rozmiarów ?

    powinna, co nie oznacza, ze jak nie trzyma, to kierowca może miec w d...
    czy sie miesci czy nie.

  • 34. Data: 2010-05-09 14:29:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-09 16:01, witek pisze:

    > to pozostaje ci wsteczny i z powrotem, skoro dwa samochody się nie mogą
    > minąć.
    > Byłeś kiedyś na Szczelińcu?

    A nie ma już tam ruchu wahadłowego? ;)

    --
    spp

    Tak, wiem, zawsze spotykałem tam rożnych baranów. ;)

  • 35. Data: 2010-05-09 14:40:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > A nie ma już tam ruchu wahadłowego? ;)

    A kiedykolwiek był?

    Się jechało i liczyło na to, że z góry nie będzie zjeżdżał autobus.
    Jak zjeżdżał to się miało pecha.
    Wrzucało się wsteczny, do najbliższego miejsca gdzie można się było minąć.

  • 36. Data: 2010-05-09 15:06:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 09 May 2010 09:00:19 -0500, witek napisał(a):

    > oczywiscie, ze droga jest ok.
    > najwyzej zostanie zakwalifikowana jako droga dla rowerow.

    O ile spełnia normy dotyczące uskoków poprzecznych, skrajni oraz kilka
    innych.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 37. Data: 2010-05-09 15:25:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 9 May 2010 13:40:01 +0200, jz napisał(a):

    > oznakowac.
    > Ile razy trzeba napisac zebys zrozumial?

    Znakiem "uwaga, niewidomi kierowcy"? Al Pacino się znalazł.

    AK

  • 38. Data: 2010-05-09 15:56:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-09 16:40, witek pisze:

    > A kiedykolwiek był?
    >
    > Się jechało i liczyło na to, że z góry nie będzie zjeżdżał autobus.
    > Jak zjeżdżał to się miało pecha.
    > Wrzucało się wsteczny, do najbliższego miejsca gdzie można się było minąć.

    Tak.
    Kiedyś były znaki, że wjazd z dołu to co godzinkę o pełnej godzinie,
    zjazd z góry tak samo ale przesunięty o pół godziny (albo na odwrót).
    Wiele osób jednak nie stosowało się do oznakowania stąd moja końcowa
    uwaga. ;)
    BTW - podobnie wygląda dojazd do Perły Zachodu, ale tam nigdy nie
    widziałem podobnego oznakowania.

    --
    spp

  • 39. Data: 2010-05-09 16:23:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > od kierowcy, który ją przekroczył.

    jesli da sie jednoznacznie wykazac ktory, lub ewentualnie obaj nei zostali
    zmuszeni jechac prawie po linii, wlasnie z powodu szerokosci drogi

  • 40. Data: 2010-05-09 16:43:52
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > skąd wiesz, że przepisy, ktore byly w czasie jej budowania są takie same
    > jak teraz?

    A co to kogo obchodzi ?! Dzisiaj droga jest odpowiednia lub nieodpowiednia!

    > Po za tym dalej to niczego nie zmienia. Normy są dla budowlańców, a nie
    > dla kierowców.

    Które normy ?!