  • 1. Data: 2010-05-08 20:23:25
    Temat: Import suplementu diety z Filipin...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Czy ktos moglby mnie oswiecic jakie zezwolenia sa potrzebne do importu
    suplementu diety z Filipin? Na wlasny uzytek..
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2010-05-08 23:09:36
    Temat: Re: Import suplementu diety z Filipin...
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    FlashT pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos moglby mnie oswiecic jakie zezwolenia sa potrzebne do importu
    > suplementu diety z Filipin? Na wlasny uzytek..

    uważaj żeby się nie zarazić jakąś filipińską chorobą ;) Kwachowi zdrowo
    zaszkodziła :)

    Pzdr
    Ranger

  • 3. Data: 2010-05-10 09:45:39
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > uważaj żeby się nie zarazić jakąś filipińską chorobą ;) Kwachowi zdrowo
    > zaszkodziła :)

    Serio pytam... wiem, ze taka paczka zostanie zatrzymana. A import docelowy
    lekow nie dotyczy suplementow...