  • 1. Data: 2010-05-08 16:39:55
    Temat: Noble przeciąga z wnioskiem o wpis do KW
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    mam w umowie o kredyt hip. z Noble taki zapis, że bank składa wniosek do
    sądu o wpis hipoteki do KW.
    Akt notarialny mam już któryś miesiąc, a bank sie nie kwapi wysłać wniosku,
    bo "numer KW być musi", tymczasem wytarczy przecież numer rep. podać.
    Rata podwyższona o 3 stówy miesięcznie nie cieszy - coś można tu uczynić?
    przyspieszyć wpis? zobligować bank do złożenia wniosku w określonym czasie?
    (Rozumie, że Sąd poda mi od ręki, kiedy taki wniosek z banku wpłynął?)

  • 2. Data: 2010-05-08 16:48:48
    Temat: Re: Noble przeciąga z wnioskiem o wpis do KW
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-05-2010 18:39, karamba pisze:
> [...]
    > określonym czasie?
    > (Rozumie, że Sąd poda mi od ręki, kiedy taki wniosek z banku wpłynął?)

    Zacząłbym od pisma do banku, że nie rozumiesz dlaczego się ociągają i że
    zażądasz odszkodowania od banku, jeśli w ciągu np. 2 tygodni nie złoży
    wniosku o wpis. A swoją szosą o odszkodowanie od banku (podwyższone
    raty) bym walczył.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-05-08 16:53:26
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote in message
    > zażądasz odszkodowania od banku, jeśli w ciągu np. 2 tygodni nie złoży
    > wniosku o wpis. A swoją szosą o odszkodowanie od banku (podwyższone raty)
    > bym walczył.

    świetnie.
    Rozumiem, że nic nie reguluje czasu, do którego bank musi się ustosunkować
    ze złożeniem winosku (?), żeby podstawa takiego odszkodowania była osadzona
    w jakiejś podstawie. Czy bank może 'nigdy' nie złożyć tego wniosku? :p

  • 4. Data: 2010-05-08 19:30:25
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Dopiero co było orzeczenie w takiej sprawie, UOKiK czy Sądu konsumenckiego,
    poszperaj.

    -----

  • 5. Data: 2010-05-08 21:45:29
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-05-2010 18:53, karamba pisze:
> [...]
    > ustosunkować ze złożeniem winosku (?), żeby podstawa takiego
    > odszkodowania była osadzona w jakiejś podstawie. Czy bank może 'nigdy'

    Ja nie wiem co masz napisane w tej umowie. Ale kiedyś złożyć musi -
    najpóźniej, gdy będzie to możliwe (spełnią się jakieś tam odpowiednie
    warunki) i wezwiesz do tego bank.

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2010-05-09 18:54:42
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    " 666" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Dopiero co było orzeczenie w takiej sprawie, UOKiK czy Sądu
    > konsumenckiego,
    > poszperaj.

    dzięki za info
    jakkolwiek nie udało mi się wyszukać - jakbyś więcej mógł naprowadzić to
    dzięki

  • 7. Data: 2010-05-09 19:09:11
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=bank+kredyt+ubezpie
    czenie+wyrok

    A przede wszystkim ciekawe, dlaczego to nie TY, a BANK miałby składać wniosek
    w sądzie o wpis hipoteki??

  • 8. Data: 2010-05-09 19:48:54
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 9 May 2010 19:09:11 +0000 (UTC), " 666"
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=bank+kredyt+ubezpi
    eczenie+wyrok

    >A przede wszystkim ciekawe, dlaczego to nie TY, a BANK miałby składać wniosek
    >w sądzie o wpis hipoteki??

    moze mu chodzi o to, ze wg umowy bank ma mu przygotowac ten wniosek a
    on tylko zlozyc?
    sporo bankow ma np. tak, ze to bank ma przygotowac odpowiedni wniosek
    o wpis do hipoteki (+inne papiery, jakies oswiadczenie itp), a klient
    ma go tylko zlozyc.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2010-05-11 08:22:54
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasie?
    > (Rozumie, że Sąd poda mi od ręki, kiedy taki wniosek z banku wpłynął?)

    Jessli masz kredyt juz wyplacony to postrasz bank ze wlasnie masz kupca na
    te nieruchomosc :) - zeby im troche popedzic kota...