  • Data: 2022-12-04 17:11:02
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2022 o 16:01, Shrek pisze:

    > 10 sekunda na filmie który podałeś. Przestają mnie dziwić umorzenia z
    > powodu niewykrycia sprawcy, po tym jak podeślę się na kusonariat filmik,
    > dane sprawcy i jego miejsce zamieszkania. Masz na filmiku, masz na
    > googlu a ty cały czas pytasz gdzie - no i jak ci pomóc?

    Próbując mnie obrazić wcale nie powodujesz, że Twe argumenty są bardziej
    przekonujące. 10 sekunda, to nie jest ulica Reymonta, tylko przełączka
    na alejach Mickiewicza. Pisząc o jednym pasie piszę o wylocie z ulicy
    Reymonta. Tam masz jeden pas w lewo i jeden w prawo - przynajmniej na
    Google. Tam się zaczyna ta historia.

    > To jest jakiś eksperyment społeczny? NIe wiem czy ty głupa rżniesz, czy
    > na prawdę nie ogarniasz tematu. Masz:
    >
    > https://zapodaj.net/0e5776be314da.png.html
    >
    > Na zielono jak powinien jechać sztur, na czerowno jak pojechał
    > motocyklista i na żółto jak szrur w rzeczywistości pojechał i co z tego
    > wynikło.

    Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. Rysunek jest ekstra, ale uważam, że:

    - Wg trajektorii czerwonej jechał Stuhr. Skoro już zmienił pas na lewy -
    czego podkreślam nie powinien moim zdaniem zrobić - to oczywiście
    powinien ukończyć przejazd przez skrzyżowanie tą trajektorią, natomiast
    on pojechał po żółtym śladzie.

    - Wg zielonej trajektorii jechał motocyklista. Ponieważ nie ma przepisu
    określającego, na który z wielu pasów na alejach powinien ostatecznie
    skręcający w lewo samochód, to uważam, że motocyklista nie powinien
    walić w lusterko Stuhra, tylko skoro wjechał na skrzyżowanie za
    samochodem, to dalej tak jechać i upewnić się, że samochód wjedzie na
    lewy pas. Tu nie ma sytuacji, że oni obydwaj wjeżdżają na jeden pas. Nie
    ma, bo moim zdaniem na tym skrzyżowaniu powinna być linia przerywana
    biegnąca od pasa pomiędzy dwoma pasami do lewoskrętu na przełączce, do
    przerywanego pasa pomiędzy skrajnym lewym, a środkowym pasem na alejach.
    A tak, to z niczego nie wynika obowiązek wjazdu na lewy pas.

    I cały ten wywód jest tylko o tyle, o ile Stuhr faktycznie zajął lewy
    pas, a nie jedyne zjechał do środka, by dać miejsce na tym prawym pasie
    dla motocyklisty jadącego przy prawym błotniku.

    >  > tego się nigdy nie
    > Dla szura to bez znaczenia bo kolizji i tak winien jest on (co ma
    > zresztą w dupie, bo nic się nie stało i za to mi kilkaset złotych i
    > kilka punktów grozi).

    Z czego to wnosisz?

    > Motocyklista w żadnym wypadku winy tu za kilozjię nie ponosi.

    Nie mam takiej pewności, ale ma to mniejsze znaczenie.

    > Tak tak. Wkręcili sztura przez telefon że ma spotkanie i wiedząć że jest
    > nawalony podstawili mu gościa na skuterze;)

    Zbyt często podejrzewasz wokół siebie spiski.

    --
    Robert Tomasik