  • 11. Data: 2014-03-04 01:58:59
    Temat: Re: Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > No
    > chyba, że tego nie zrobi - wtedy rzeczywiście będzie wiadomo, że świra
    > słusznie zamknęli;-)

    Na jego miejscu bym sie tak na wolnosc nie wyrywal i bylaby to bardzo
    rozsadna decyzja - zyja ojcowie zamordowanych dzieci...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2014-03-04 10:13:04
    Od: n...@t...net.pl

    Mnie ciekawi jak go badali.

    Nie jestem psychiatrą ale ja w pokoju
    terapeutycznym umieściłbym gumowe realistyczne
    lale chłopczyków, dodałbym efekty dźwiękowe itp.
    Dałbym też komputer udający internet z losowymi
    stronami fotek chłopaczków i czatem.

    Jeśli jest szkodliwy to musiałby pęknąć i np.
    próbować mordować lalę.

    To byłby obiektywny dowód na stan jego psychiki.

    Andrzej.

  • 13. Data: 2014-03-04 10:19:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-04 10:13, n...@t...net.pl pisze:
> [...]
    > Jeśli jest szkodliwy to musiałby pęknąć i np.
    > próbować mordować lalę.
    > To byłby obiektywny dowód na stan jego psychiki.
    Była taka jedna posłanka. Podstawili jej chłopaczka, pieniądze udające
    łapówkę i dodali do tego efekty dźwiękowe udające miłosne uniesienia.
    Okazało się, że pękła, ale nie była szkodliwa :->

    Maciek

  • 14. Data: 2014-03-04 11:21:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-03 19:30, Użytkownik Krzysztof Jodłowski napisał:

> [...]
    > ryzykować, że znów zabije (lub zrobi inną krzywdę), więc wrócił motyw
    > małego świrka. Jest to powód żeby go odizolować, tak jak przymusowo
    > leczonego poważnego psychola.
    >
    > Oczywiście jest zawsze płynna kwestia oceny pacjenta. Tu nie ma nauk
    > ścisłych, więc jeden ekspert uzna go za prawie zdrowego i da mu szansę a
    > inny uzna, że pacjent jest już o jeden krok za daleko.
    >
    > No i inna kwestia: podobno wszyscy jesteśmy walnięci tylko w różnym
    > stopniu :) Kwestią sporną jest tylko wyznaczenie granicy, za którą
    > pacjent już w stopniu znaczącym odbiega od ogólnospołecznej normy na

    Nie powinno mieć znaczenie jak bardzo odbiega od normy (normalny
    niczym się nie wyróżnia a odbiegający od normy zajmuje się
    np. kolekcjonowaniem, znaczków, monet, samochodów i diabli
    wiedzą co jeszcze) tylko jakie stwarza zagrożenie innym ludziom.
    Kolekcjonerzy przeważnie nie stwarzają, zabójcy owszem i warto
    ich izolować nawet jeśli już odsiedzą wyrok.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-03-04 13:04:51
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kolekcjonerzy przeważnie nie stwarzają, zabójcy owszem i warto
    > ich izolować nawet jeśli już odsiedzą wyrok.

    Aaaa fachowiec...
    A kolekcjoner zbierający śmieci w swoim mieszkaniu w bloku stwarza
    zagrożenie czy nie?

    Podpowiedź: jak zbierze mało śmieci to najwyżej robale będą i smród, jak
    zbierze więcej (np. kilkanaście ton) i zaprószy ogień w tym śmietnisku,
    to z dymem pójdzie cała chałupa i być może kilka osób zginie.
    Podpowiedź 2: jak zbiera w mieszkaniu to źle; jak zbiera na swoim polu,
    to już lepiej.
    Podpowiedź 3: zbiera śmieci ogólne albo zbiera stare książki
    (postrzegane przez innych jako śmieci) - pożar ten sam, ale postrzelony
    bibliofil jest już widziany pozytywnie.

    Podtrzymuję: granica jest płynna i nie zawsze oczywista - izolować czy nie.

    --
    Krzysztof

  • 16. Data: 2014-03-04 16:40:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-03-03 20:39, J.F pisze:
    >Nie "jak", tylko "kiedy", bo zakładam, że to tylko kwestia czasu. No

    Osrodek zamkniety ... nie puszcza na poczte wyslac list :-)
    A ze nie skazany, to mu odwiedziny adwokata nie przysluguja :-)

    >chyba, że tego nie zrobi - wtedy rzeczywiście będzie wiadomo, że
    >świra
    >słusznie zamknęli ;-)

    No nie, nie kazdego swira nalezy zamykac :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-03-04 17:11:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-04 13:04, Użytkownik Krzysztof Jodłowski napisał:

    > Aaaa fachowiec...
    > A kolekcjoner zbierający śmieci w swoim mieszkaniu w bloku stwarza
    > zagrożenie czy nie?

    Kolekcjoner żadnego, śmieciarz co najwyżej zdrowotne czy ekologiczne.

    > Podpowiedź: jak zbierze mało śmieci to najwyżej robale będą i smród, jak
    > zbierze więcej (np. kilkanaście ton) i zaprószy ogień w tym śmietnisku,
    > to z dymem pójdzie cała chałupa i być może kilka osób zginie.

    Jak zaprószy to śmietnik nie ma nic do tego.
    A może dopisz się do wątku SJSa na temat zdelegalizowania
    kuchenek gazowych, bo można przy ich udziale zapalić lub nawet
    wysadzić blok.

    > Podpowiedź 2: jak zbiera w mieszkaniu to źle; jak zbiera na swoim polu,
    > to już lepiej.

    Jeśli to otwarte pole to nie bardzo lepiej.

> [...]
    > bibliofil jest już widziany pozytywnie.
    >
    > Podtrzymuję: granica jest płynna i nie zawsze oczywista - izolować czy nie.

    I dlatego pod decyzją w sprawie tego mordercy ktoś się podpisał
    i bierze za decyzję odpowiedzialność w odróżnieniu od tych co tylko
    swoje żale wylewają do usenetu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-03-04 18:20:12
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Ja tu widzę poważny paradoks. Jeśli rzeczywiście planują
    osadzić faceta w ośrodku zamkniętym pod pretekstem terapii, ale
    jego pobyt w tej placówce ma być dożywotni, to jest to wewnętrznie
    sprzeczne. Skoro i tak ma nigdy stamtąd nie wyjść, to po co mu jakaś
    terapia? Przecież nie będzie go przygotowywać do życia w normalnym
    społeczeństwie skoro z założenia już nigdy ma się z nim nie stykać.
    Podtrzymuję w całej rozciągłości swoją tezę, że jest to wyrok, którego
    nie powstydziłby się sam wujek Stalin.

  • 19. Data: 2014-03-05 08:21:18
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 10:19:12 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > W dniu 2014-03-04 10:13, n...@t...net.pl pisze:
    >

    > Okazało się, że pękła, ale nie była szkodliwa :->

    No i tu się nie zgodzę.
    Spójrz na państwo Putka, Janukowycza kraje arabskie...

    Przez takich polityków, urzędników jak ta pani
    my nadal jesteśmy w PRL.

    Andrzej.

    PS.
    Jarek nie odpowiada mi z wyłącznie z powodu ludzi
    jakimi się otacza. Lubię ludzi prostych ale nie głupich.

  • 20. Data: 2014-03-05 09:49:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-05 08:21, n...@t...net.pl pisze:
    > No i tu się nie zgodzę.
    > Spójrz na państwo Putka, Janukowycza kraje arabskie...
    Ale z czym się nie zgadzasz? Z tym, że pękła, czy z tym, że nie była
    szkodliwa? :->

    > Przez takich polityków, urzędników jak ta pani
    > my nadal jesteśmy w PRL.
    I tylko z tego powodu?

    > PS.
    > Jarek nie odpowiada mi z wyłącznie z powodu ludzi
    > jakimi się otacza. Lubię ludzi prostych ale nie głupich.
    A otacza się nimi gdyż jest wybitnie inteligentny i chce błyszczeć
    jeszcze bardziej na tle ich głupoty? ;-)

    Maciek