  • Data: 2002-03-27 08:51:06
    Temat: Re: Stale zameldowanie - czy jest niezbedne?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Skaba"
    > czasowy w mieszkaniu wynajmowanym?
    >
    > Mozna miec meldunek czasowy, nic sie nie stanie.
    >
    > A tak w ogole to czy ktos wie z praktyki o wyciaganiu
    > konsekwencji przez wladze z powodu braku meldunku?
    > (Oczywiscie pomijam niedogodnosci w urzedach itp. przy
    > zalatwianiu roznych rzeczy)
    > Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna
    > (ustawowa)

    masz luksusowa sytuacje z meldunkiem czasowym
    ja ze 2 lata w identycznej sytuacji bylem bez meldunku - wladza
    mnie legitymowala i nie reagowala na brak meldunku, bo chyba
    nie ma zadnych zarzadzen jak to karac i prawo jest martwe.

    dziecko na kurs prawa jazdy trzeba bylo zameldowac u babci i samochodu
    bezdomny nie moze kupic. I nie glosowalem bo nie chcialo mi sie zalawiac
    papierkow (bylo to mozliwe)
    citi odmowil otwarcia rachunku ale handlobank otworzyl ;-))
    wiecej utrudnien nie pamietam
    *** blad ***