1. Data: 2002-03-26 23:05:05
Temat:Stale zameldowanie - czy jest niezbedne?
Od:"Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor, mam do szanownego grona pytanie jak w temacie. Sprzedaje
swoje mieszkanie, zanim wybuduje sie nowe minie jakis rok moze poltora. Do
tego czasu _nie_mam_gdzie zameldowac sie na pobyt staly. Czy to jest
wymagane i absolutnie konieczne? Czy tez wystarczy mi meldunek czasowy w
mieszkaniu wynajmowanym?
Uprzejmie z gory dziekuje
Magdalena

2. Data: 2002-03-26 23:19:38
Temat:Re: Stale zameldowanie - czy jest niezbedne?
Od:"Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w
wiadomości news:a7qusa$d2b$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
jest
> wymagane i absolutnie konieczne? Czy tez wystarczy mi meldunek

Mozna miec meldunek czasowy, nic sie nie stanie.

A tak w ogole to czy ktos wie z praktyki o wyciaganiu
konsekwencji przez wladze z powodu braku meldunku?
(Oczywiscie pomijam niedogodnosci w urzedach itp. przy
zalatwianiu roznych rzeczy)
Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna
(ustawowa)

Piotr Skaba

3. Data: 2002-03-27 06:09:51
Od:Wojtek S <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Skaba wrote:

> [...]
> zalatwianiu roznych rzeczy)
> Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna
Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?
--
Pozdrówka
Wojtek GaduGadu: 1137408

4. Data: 2002-03-27 07:56:09
Od:"Janusz" <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
> to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?
> --
W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy wowczas
Janusz

5. Data: 2002-03-27 08:51:06
Od:"blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Skaba"
> [...]
> zalatwianiu roznych rzeczy)
> Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna

masz luksusowa sytuacje z meldunkiem czasowym
ja ze 2 lata w identycznej sytuacji bylem bez meldunku - wladza
mnie legitymowala i nie reagowala na brak meldunku, bo chyba
nie ma zadnych zarzadzen jak to karac i prawo jest martwe.

dziecko na kurs prawa jazdy trzeba bylo zameldowac u babci i samochodu
bezdomny nie moze kupic. I nie glosowalem bo nie chcialo mi sie zalawiac
papierkow (bylo to mozliwe)
citi odmowil otwarcia rachunku ale handlobank otworzyl ;-))
wiecej utrudnien nie pamietam
*** blad ***

6. Data: 2002-03-27 10:01:33
Od:Tomasz Śląski <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@t...com.pl> napisał:

> W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy
> wowczas
> wypisywac faktury, by potem odliczyc je od podatku ?

Najlepiej na adres budowy - osobiście tak robiłem i mimo kontroli nie miałem
problemów.

--
TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

7. Data: 2002-03-27 10:45:51
Od:"Pawel Nowak" <5...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy wowczas
> wypisywac faktury, by potem odliczyc je od podatku ?

Na jakikolwiek. Ja np. mam wiele faktu wystawionych na adres, pod ktorym
mieszkam, ale nie jestem zameldowany. Tzn. jestem zameldowany pod innym. W
zasadnie, dopoki faktura rzeczywiscie jest "na Ciebie", to adres raczej nie
ma znaczenia.
Tzn. mam taka nadzieje... :)

Pozdrawiam,
PN

8. Data: 2002-03-27 14:40:35
Od:"Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Mar 2002, Wojtek S wrote:

> Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
> to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?

Cóż, niedopełnienie obowiązku meldunkowego nadal jest wykroczeniem, tyle
że chyba nikt tego nie ściga (zwłaszcza przy nawale spraw jakim zasypane
są sądy grodzkie).

--
Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

9. Data: 2002-03-27 15:06:49
Od:"Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7s155$op7$...@n...tpi.pl...

> [...]
> papierkow (bylo to mozliwe)
> citi odmowil otwarcia rachunku ale handlobank otworzyl ;-))
Dziekuje, i Tobie i pozostalym. Co-nieco sie obawialam tego braku meldunku,
no ale to chyba dlatego ze jestem zdecydowanie dzieckiem poprzedniego
systemu :)
Pozdrawiam
Magda

PS. A tak w ogole to fajna grupa, jak tu wczoraj w nocy weszlam po raz
pierwszy to czytalam przez pare godzin :)

10. Data: 2002-03-27 22:25:55
Od:"rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
st...
> On Wed, 27 Mar 2002, Wojtek S wrote:
> Cóż, niedopełnienie obowiązku meldunkowego nadal jest wykroczeniem, tyle
> że chyba nikt tego nie ściga (zwłaszcza przy nawale spraw jakim zasypane
> są sądy grodzkie).
To prawda - art.147kw. Z tym, iż do sądów grodzkich wpływają takie sprawy i
są rozpoznawane. Przynajmniej w regionie , w którym ja mieszkam.
Rob