  • 1. Data: 2019-07-25 06:56:32
    Temat: Srasz Wiejska, a monitoring
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy do podmiotów uprawnionych do udostępnienia i uzyskania kopii z nagrań prywatnego
    monitoringu wizyjnego (wspólnota mieszkaniowa,
    spółdzielnia mieszkaniowa) należy Srasz Wiejska?
    Czy może żądać, czy jedynie prosić?
    Czy zabezpieczenie, udostępnienie, skopiowanie i przekazanie mogą się odbyć na
    wniosek ustny funkcjonariusza?
    Czy udostępnienie innym służbom może się odbyć na wniosek ustny funkcjonariusza?
    A na jaki i czyj?
    Czy jest jakaś różnica pomiędzy obrazem części wspólnej nieruchomości, a terenu nie
    należącego do nieruchomości?

  • 2. Data: 2019-07-25 08:25:54
    Temat: Re: Srasz Wiejska, a monitoring
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 06:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy  do podmiotów uprawnionych do udostępnienia i uzyskania kopii z
    > nagrań prywatnego monitoringu wizyjnego (wspólnota mieszkaniowa,
    > spółdzielnia mieszkaniowa) należy Srasz Wiejska?
    > Czy może żądać, czy jedynie prosić?

    jak pismo zatytułujesz Srasz Wiejska to na pewno tobie wydadzą:))))))))

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-07-25 09:35:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 06:56:35 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Czy może żądać, czy jedynie prosić?

    Przez 8 lat ze 3 razy dzielnicowy prosił mnie żebym mu pokazał nagranie z monitoringu
    co mam na domu.
    Prosił to pokazałem, jakby żądał to bym powiedział ze kamery wiszą ale nagrań nie ma.

  • 4. Data: 2019-07-25 10:55:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 09:35:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    monitoringu co mam na domu.
    > Prosił to pokazałem, jakby żądał to bym powiedział ze kamery wiszą ale nagrań nie

    To tak lekko można podchodzić?
    Niby własność prywatna - ale czy nie podpada to pod przepisy o dowodach rzeczowych -
    i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie śledztwa?
    Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już
    potrzebny?

  • 5. Data: 2019-07-25 11:17:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 10:55:36 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    - i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie śledztwa?
    > Dowód rzeczowy chyba można skonfiskować - lub zatrzymać do czasu, aż nie będzie już

    To niech kamerę z elewacji zdejmą i konfiskują
    Kupie drugą u Chińczyka
    To że mam kamery nie znaczy że mam rejestrator
    Aktualnie np nie mam bo mi NVR padł, żółty brat drugi wysłał ale listonosz jeszcze
    nie doniósł
    Ps
    To ze mam NVR nie znaczy jeszcze ze mam do niego dysk podpięty;)NVR jest wielkości
    paczki fajek więc żeby skonfiskować musieli by chałupę dokładnie przetrzepać

  • 6. Data: 2019-07-25 12:37:06
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-25 o 11:17, Kris pisze:

    - i ich ew. niszczeniu? Lub utrudnianie śledztwa?

    > To niech kamerę z elewacji zdejmą i konfiskują

    Kamera nie jest dowodem.

    Kilka lat temu spółdzielnia nawieszała kamer na swoich blokach.
    Co jakiś czas wpada dzielnicowy (po uprzednim umówieniu się z
    właściwym człowiekiem) z tekstem "włamanie do takiego samochodu
    stojącego w tym miejscu w nocy". Czasami z podobnym problemem
    przychodzi mieszkaniec lub sąsiad zajmujący tylko miejsce
    parkingowe.
    I za każdym razem dostają odpowiedni fragment. Wszyscy.
    Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
    czy wandalami niż pokazywać komuś że u nas to my rządzimy i decydujemy.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-07-25 13:05:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 12:37:59 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > I za każdym razem dostają odpowiedni fragment. Wszyscy.
    > Z punktu widzenia dobra lokatorów lepiej walczyć ze złodziejami
    > czy wandalami niż pokazywać komuś że u nas to my rządzimy i decydujemy.

    Dlatego i ja za każdym razem udostępniłem co tam chcieli
    Ale udostępniłem bo PROSILI a nie ŻĄDALI

  • 8. Data: 2019-07-25 14:34:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejską.

  • 9. Data: 2019-07-25 15:43:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 14:34:10 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Wszyscy piszecie o dzielnicowym, a ja pytam o Srasz Wiejską.

    Tak jak z dzielnicowym- poproszą udostępnij

  • 10. Data: 2019-07-25 15:50:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podstawa prawna?

    -----