  • 1. Data: 2019-07-24 11:59:40
    Temat: usprawiedliwona nieobeność w sądzie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Udziałem w posiedzeniu komitetu politycznego PiS, wicemarszałek Sejmu
    Ryszard Terlecki tłumaczył swoją nieobecność podczas rozprawy ws.
    blokowania Wawelu. Na początku lipca nie zeznawał, bo miał "ważne obowiązki
    służbowe".

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25020486,ry
    szard-terlecki-znow-nie-zeznawal-ws-blokowania-wawel
    u-od.html

    Ryszard Terlecki ma być ostatnim świadkiem przesłuchanym w procesie siedmiu
    osób obwinionych o zablokowanie wjazdu na Wawel politykom Prawa i
    Sprawiedliwości 18 grudnia 2016 r. Marszałek Terlecki jest zarazem jednym
    politykiem Prawa i Sprawiedliwości, który stanie w tej sprawie przed sądem.
    Obronie obwinionych szczególnie zależy na przesłuchaniu wiceprezesa PiS, bo
    ten, dzień po wydarzeniach pod Wawelem, stwierdził, że policjanci względem
    demonstrujących ,,zachowali się zbyt łagodnie".

    Terlecki na razie zeznań unika. 2 lipca powodem jego nieobecności były
    ,,wcześniej wyznaczone obowiązki służbowe na stanowisku wicemarszałka Sejmu
    RP". Tym razem, marszałek napisał w liście do sądu, że musi uczestniczyć w
    posiedzeniu komitetu politycznego Prawa i Sprawiedliwości, który ma
    dotyczyć kształtu list w najbliższych wyborach parlamentarnych. Przed
    politykami sporo pracy, muszą zatwierdzić 920 kandydatów na posłów w 41
    okręgach oraz stu kandydatów na senatorów.

    Terlecki zapewnił w liście, że zależy mu na uczestnictwie w rozprawie i
    ,,żywiąc troskę o sprawny przebieg postępowania" poprosił o wyznaczenie
    kolejnego terminu. Podał też trzy daty, kiedy mógłby stawić się przed
    sądem. Sędzia ogłosił jednak, że w te dni przebywa na urlopie i zdecydował,
    że przesłuchanie Terleckiego odbędzie się 12 września.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-07-24 15:23:07
    Temat: Re: usprawiedliwona nieobeność w sądzie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No sam widzisz.
    Strajk włoski.

    -----

  • 3. Data: 2019-07-24 16:30:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Jul 2019 15:23:07 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > No sam widzisz.
    > Strajk włoski.

    TVP Info na pewno napiętnuje nadzwyczajną kastę, która ośmiela się brać
    urlop akurat wtedy, kiedy najpierwszy z sortów ewentualnie zechciałby
    stawić się w sądzie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-07-24 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    > wyborach parlamentarnych. Przed politykami sporo pracy, muszą
    > zatwierdzić 920 kandydatów na posłów w 41 okręgach oraz stu

    Czyli to tak mozna? Napisać: w robocie mam wazniejsze sprawy dlatego nie
    przyjde?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 5. Data: 2019-07-24 19:56:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]

    >41
    >okręgach oraz stu kandydatów na senatorów.

    Taa ... czy to jest wystarczajace usprawiedliwienie ?

    Choc z drugiej strony ... jakbym tak mial wezwanie we wczesniej
    wyznaczone wesele na 100 osob ... no sad musi zrozumiec, ze to sa
    koszty wymierne i niewymierne ...

    A usprawiedliwil sie przed 2 lipca, czy juz po nieobecnosci ?
    Czy sad wezwal z niewielkim wyprzedzeniem ?

> [...]
    >zdecydował,
    >że przesłuchanie Terleckiego odbędzie się 12 września.

    a 11-13 zaplanowane posiedzenie Sejmu ... zlosliwy ten sad, czy
    niekumaty ?

    J.

  • 6. Data: 2019-07-25 10:36:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 24 Jul 2019 16:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Czyli to tak mozna? Napisać: w robocie mam wazniejsze sprawy dlatego nie
    > przyjde?

    Podczas zjazdu literatów odbywających się w Pałacu Nauki i Kultury stałem
    ze Słonimskim na korytarzu i nagle, w czasie przerwy, podchodzi do nas
    facet i pyta po rosyjsku: "Panowie, gdzie tu można zrobić siusiu?".
    Słonimski na to: "A kim pan jest?". "Jestem prezesem związku literatów
    radzieckich". "Aaaa, to pan może wszędzie!".

    Jerzy Waldorff

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-07-25 10:39:13
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2019-07-24 o 18:59, Budzik pisze:

    > Czyli to tak mozna? Napisać: w robocie mam wazniejsze sprawy dlatego nie
    > przyjde?

    Można, tylko trzeba należeć do właściwej partii.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2019-07-25 16:12:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 10:36, Olin pisze:

> [...]
    > Słonimski na to: "A kim pan jest?". "Jestem prezesem związku literatów
    > radzieckich". "Aaaa, to pan może wszędzie!".

    Zupełnie jak Stonoga.

    --
    animka

  • 9. Data: 2019-07-25 16:25:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    >Czyli to tak mozna? Napisać: w robocie mam wazniejsze sprawy dlatego
    >nie
    >przyjde?

    No, powiedzmy sobie jasno, ze Sejm jest naczelnym organem Panstwa, a
    wiec wazniejszym niz jakis tam sad.

    Ale tu nie o robote chodzi, tylko spotkanie w jakims tam komitecie,
    zupelnie nie pastwowym ...

    J.