eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSrasz Wiejska, a artykul 96 par 3 KW w zwiazku z art 78 ust 4 i 5 Prawa o ruchu drogowym. › Re: Srasz Wiejska, a artykul 96 par 3 KW w zwiazku z art 78 ust 4 i 5 Prawa o ruchu drogowym.
    Date: Wed, 08 Apr 2015 22:13:27 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Srasz Wiejska, a artykul 96 par 3 KW w zwiazku z art 78 ust 4 i 5 Prawa
    o ruchu drogowym.

    W dniu 08-04-15 o 21:06, witek pisze:
> [...]
    Bardzo dobrze postawione pytanie. Ja bym mimo wszystko przesłuchał
    samego zainteresowane, bo może osoba, która odebrała w jego imieniu
    wezwanie ukryła je przed nim.

    > Nie. Co nie znaczy, ze sm / policja postępować niezgodnie z
    > przepisami nie może. Może nie powinna co nie znaczy, ze się nie da.

    Wiesz, żaden przepis nie określa, co oni tam mają faktycznie zrobić. W
    wypadku Policji sprawa jest prostsza, bo przeważnie wzywa się
    właściciela do najbliższej mu jednostki i pyta. Straż Miejska takiej
    możliwości nie ma. Jeśli właściciel mieszka daleko, to rozsądek nakazuje
    pisemne wezwanie go do udzielenia informacji. Czy wnioskowanie z braku
    odpowiedzi,że jest to odmowa, to już kwestia dyskusyjna. Przyczyny braku
    odpowiedzi mogą być mnogie. Począwszy od ukrycia przesyłki, poprzez
    zwykłą nieobecność, aż po chorobę.