  • Data: 2004-07-24 12:10:23
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich rzecze:
    > Skoro rezygnowałeś (niezgadzałeś się na zawarcie umowy), to raczej już
    > sobie tej rzeczy nie brałeś, prawda?

    A co to ma do softu OEM? Egzemplarz programu już kupiłem, jest mój i
    koniec i kropka.
    Mogę z nim zrobić co mi się żywnie podoba poza najmem i dzierżawą.
    Jeżeli chcesz odniesienia do supermarketu to tak jakbym kupił masło, w domu
    wyciągnął i przy rozpakowywaniu zobaczył tekst:
    "Rozpakowując masło zgadasz się na niniejsze warunki licencji na
    spożycie masła ... ble..ble..ble.. możesz je spożywać tylko z marchewką
    zakupioną razem z masłem, smarować tylko złotymi nożami, po rozmarowaniu
    zmówić 3 zdrowaśki. "

    Tak samo debilne są te steki pobożnych majaków w "EULA" .
    I tak samo - na szczęście - bezprawne i nieskuteczne.

    A jak dobrze przypomniał Sokół Stwardniały vel Falkenstein ciągle
    aktualna jest moja propozycja zakładu.

    Kto uważa, że obowiązuje mnie takie "nienazwane umowy" niech wyskakuje
    z zakładem. 1000 zł? 2000? 5000 ? Czekam na propozycje.
    A jak ktoś nie chce postawić na swoje zdanie złamanego grosza to widać
    nic nie jest ono warte i powinien zamilknąć w tym temacie po wsze czasy
    bo tylko wstyd sobie robi.
    To nie do Ciebie akurat słowa, żeby było jasne.

    pozdrawiam
    Arek
    --
    http://www.elita.pl/arek