  • Data: 2004-07-25 13:04:41
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ce09v1$dps$1@news.onet.pl...
    [ciach]
    artykuł 49 pkt 1.
    Jeżeli w umowie nie określono sposobu korzystania z utworu,
    powinien on byc zgodny z charakterem i przeznaczeniem utworu
    oraz przyjetymi zwyczajami.

    moja interpretacja tego artykułu.
    Sprzedawca programu nie określa dokładnie zasad korzystania
    z programu, wystawia mi jedynie fakturę.
    A zatem obowiązuje mnie licencja, która znajduje się w tym programie.
    [Przejmuję zobowiązania wynikające z tekstu licencji pomimo, że nie
    zawieram ze sprzedawcą umowy dot. programu (z wyjątkiem
    kupna - sprzedaży)]
    a także przeznaczenie tegoż i zwyczajowe podejście do tematu.
    Jeszcze jakieś pytania.