  • 1. Data: 2004-07-28 12:05:18
    Temat: Sprzedaż samochodu.
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Rozwodzę się z żoną i jedynym majątkiem wspólnym jest samochód. Chciałbym go
    sprzedać ale adwokat powiedział że jak ona wykaże w sądzie, że taki samochód
    był to będę musiał zapłacić jej połowę... Jak tego uniknąć?? Może ktoś zna
    jakiś sposób : ) Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-07-28 12:16:26
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    > go sprzedać ale adwokat powiedział że jak ona wykaże w sądzie, że taki
    > samochód był to będę musiał zapłacić jej połowę... Jak tego uniknąć?? Może

    Chyba nie chcesz, by na grupie prawo instruowano cie,
    jak sie zone okrada..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-28 12:25:40
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Akurat to żona chce mnie okraść, bo nigdy nie pracowała, a żeby sie
    wyprowadziła po rozwodzie to i tak będę musiał jej kupić mieszkanie.

  • 4. Data: 2004-07-28 12:31:10
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Muszę jej kupić mieszkanie bo inaczej się ode mnie nie wyprowadzi

  • 5. Data: 2004-07-28 12:31:15
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek pisze:

    > Akurat to żona chce mnie okraść, bo nigdy nie pracowała, a żeby sie
    > wyprowadziła po rozwodzie to i tak będę musiał jej kupić mieszkanie.
> [...]

    mieszasz...
    Wcale nie musisz jej kupowac.. a czy pracowala czy nie, to byla wasza
    suwerenna decyzja..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-28 12:34:13
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek pisze:

    > Muszę jej kupić mieszkanie bo inaczej się ode mnie nie wyprowadzi

    Popierwsze skad wiesz,

    a po drugie co Ci toprzeszkadza ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-29 08:47:47
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Bo tak powiedział mi adwokat, że nawet po ślubie nie będę mógł jej
    wymeldować dopóki nie kupię jej mieszkania a to jest wydatek kolejnych
    kilkunastu tysięcy złotych. A co mi to przeszkadza, no to chyba odpowiedź
    jest jasna jak bym chciał z nią mieszkać to bym się nie rozwodził : )

  • 8. Data: 2004-07-29 09:16:57
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    > kilkunastu tysięcy złotych. A co mi to przeszkadza, no to chyba odpowiedź
    > jest jasna jak bym chciał z nią mieszkać to bym się nie rozwodził : )

    No to jakto w koncu z tym mieszkaniem jest - Twoje, czy wasze ?

    No bo polowa waszego JEST JEJ, niezaleznie czy ci w domu
    sprzatala i obiad gotowala, czy chodzila do pracy.

    Jeli polowa JEST JEJ, to jesli za te polowe kupisz jej mieszkanie to
    splacasz reszte...

    No ale podzial majatku wspolnego to zazwyczaj klopot..

    Bogusław

  • 9. Data: 2004-07-29 11:25:35
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Mam dom który jest tylko i wyłącznie mój, oraz samochód który nabyłem w
    trakcie małżeństwa. Żeby ją wymeldować muszę kupić jej mieszkanie, bo
    inaczej gdzie ją wymelduję?? Chodzi mi o ten samochód, bo nie wiem czy jest
    jakis sposób oczywiście legalny, żeby go sprzedać i nie dzielić sie
    pieniędzmi...

  • 10. Data: 2004-07-29 11:33:03
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    > inaczej gdzie ją wymelduję?? Chodzi mi o ten samochód, bo nie wiem czy
    > jest jakis sposób oczywiście legalny, żeby go sprzedać i nie dzielić sie

    Nie no... CZYJ jest ten adwokat ?

    Ma Pan SWOJ dom i w nim zone, ktora przestanie byc zona...

    I samochod, ktory Pan nabyl w trakcie malzenstwa...

    I adwokat twiedzi, ze wyplacajac bylej zonie mieszaniem
    nie splaca Pan JEJ czesci samochodu ?

    Ja - zwykly inzynier tego nie rozumie, ale mamy grupwychprawnikow,
    wiec mnie pewnie zaraz opieprza...

    Ale po mojemu - kupuje pan mieszkanie i dzieli sie pan majatkiem z BYLA
    zona.

    Polowa mieszkania ipolowa samochodu jest Pana..
    Pan polowe mieszkania daje bylej zonie,
    a zostawia sobie polowe samochodu...
    gdzie problem ?

    Boguslaw