  • 21. Data: 2004-09-14 08:24:39
    Temat: Re: Sprzedaz na allegro wlasnego wyrobu
    Od: <t...@n...wp.pl>

    > Mozesz spokojnie olac urzad skarbowy zus i podobne agencje nawet jak ktos
    > cie zglosi to palcem nie kiwna , na allegro sprzedaja wlasnie tacy co to
    nie
    > maja zadnej dzialalnosci i nawet o tym nie mysla .nawet policja nie
    potrafi
    > sobie dac rady z oszustami na allegro a co dopiero myslec o twardoglowych
    > urzednikach.

    Gdybym zmaierzal na allegro sprzedawac wyroby wlasnej produkcji to bym wolal
    juz zarejestrowac DG i spac spokojnie.
    Bo w przeciwnym wypadku nigdy nie ma pewnosci czy zlapia, czy nie, a
    przeciez prowadzenie DG nie jest takie drogie...

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
    Talthen

  • 22. Data: 2004-09-14 09:07:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ja w maglu usłyszałem, że Kwaśniewski mieszkania rozdaje.

    ej no, na tej grupie czytalem i nikt nie zaprzeczyl :)

    watek dotyczyl delphi

    P.

  • 23. Data: 2004-09-14 09:09:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    potrafi
    > sobie dac rady z oszustami na allegro a co dopiero myslec o twardoglowych

    US zamierza ostro sie wziac wlasnie za srzedaz w internecie, glownie za
    poboeranie oplat np za korzystanie z stron o seksie,.

    Po za tym zauwaz ze policja prowizji nie dostaje od zlapania oszusta a
    urzednik tak. Dlatego czesto probuja wmowic osobie ktora prawidlowo prowadzi
    ksiegi ze cos jest nie tak. (bylo w tvnie w uwadze o tym)

    P.

  • 24. Data: 2004-09-14 10:46:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@n...wp.pl wrote:

    > Gdybym zmaierzal na allegro sprzedawac wyroby wlasnej produkcji to bym wolal
    > juz zarejestrowac DG i spac spokojnie.

    Hehe - chyba nigdy nie prowadziłeś DG.

    > Bo w przeciwnym wypadku nigdy nie ma pewnosci czy zlapia, czy nie, a
    > przeciez prowadzenie DG nie jest takie drogie...

    No popatrz... A tej jakieś 700 PLN (na razie), które trzeba odprowadzać
    na różne zafajdane składki niezależne, czyw danymmiesiący w ogóle jest
    jakiś obrót, czy nie, to pikuś?

  • 25. Data: 2004-09-14 12:04:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No popatrz... A tej jakieś 700 PLN (na razie), które trzeba odprowadzać
    > na różne zafajdane składki niezależne, czyw danymmiesiący w ogóle jest
    > jakiś obrót, czy nie, to pikuś?

    pomijajac fakt ze trzeba sie nauczyc ksiegowosci, chyba ze dodatkowo ma sie
    zamiar placic ok 250
    biuru(owi?) rachunkowemu.

    P.

  • 26. Data: 2004-09-14 15:31:04
    Od: "::WireFreE::" <m...@n...chipdrive.pl>

    No wlasnie problem jest taki ze biora sie za tych co prowadza dzialanosc a
    nie za tych co robia lewizne zadzwon do UKS'u i powiedz ze chcesz zlozyc
    donos wysmieja cie a nawet jak przyjma to i tak nic z nim nie zrobia ze
    wzgledu na mala szkodliwosc spoleczna i trudnosc w znalezieniu delikwenta
    dla nich gosc o jakis tam nicku jesli nie znasz jego NIPu to NIKT.

  • 27. Data: 2004-09-14 15:56:16
    Od: <t...@n...wp.pl>

    Ale te 700 zl to miesiecznie, rocznie czy jednorazowo?

    >pomijajac fakt ze trzeba sie nauczyc ksiegowosci, chyba ze dodatkowo ma sie
    >zamiar placic ok 250
    >biuru(owi?) rachunkowemu.
    Ale to chyba bedzie ulatwione w przyszlosci, prawda? W koncu weszlismy do
    Unii, jestesmy chyba najbardziej zacofanym krajem 25-tki, wiec logicznym by
    bylo, zeby uproszczono formalnosci dla ludzi przy zakladaniu i prowadzeniu
    malych firm...

    Pozdrawiam,
    Talthen

  • 28. Data: 2004-09-14 18:23:15
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004 17:31:04 +0200, ::WireFreE:: wrote:

> [...]
    > wzgledu na mala szkodliwosc spoleczna i trudnosc w znalezieniu delikwenta
    > dla nich gosc o jakis tam nicku jesli nie znasz jego NIPu to NIKT.

    ze 2 miesiące temu był wątek na p.s.p o tym że kogoś US ścigał za
    nieopodatkowany przychód, jeżeli dobrze pamiętam to była rzecz
    jednorazowa, bez działalności gospodarczej i suma była niska, coś 400
    zł.

    więc nic pewnego z tym wyśmianiem.

    pozdrav

    maHo

  • 29. Data: 2004-09-14 19:39:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@n...wp.pl wrote:

    > Ale te 700 zl to miesiecznie, rocznie czy jednorazowo?

    Miesięcznie oczywiście.

    [ciach]

> [...]
    > bylo, zeby uproszczono formalnosci dla ludzi przy zakladaniu i prowadzeniu

    Kpisz czy o drogę pytasz?

  • 30. Data: 2004-09-15 08:50:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    by
    > bylo, zeby uproszczono formalnosci dla ludzi przy zakladaniu i prowadzeniu

    no pewnie, weszlsimy do Unii, i juz za niedlugo skladaka ZUS ma wynosic
    okolo 2500 miesiecznie . :-)

    Nadal chcesz dzialalnosc otworzyc? :)

    P.