  • 41. Data: 2007-04-24 09:37:41
    Temat: Re: Sprzedaz fajek po cenie wyzszej niz na opakowaniu? Co robic?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Marcin Debowski wrote:
> [...]

    LOL. Przeczytaj tę ustawę, a szczególnie następny artykuł.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 42. Data: 2007-04-24 09:38:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 00:14:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo w tytule niniejszego wątku napisano: "Sprzedaż fajek po cenie wyższej
    > niż na opakowaniu? Co robić?".
    >
    > Zmienić cenę można, tylko, ze jeśli nie będzie to połączone z
    > uregulowaniem akcyzy, to popełniasz przestępstwo / wykroczenie skarbowe.

    Ale nie wiemy czy ten sklepikarz przypadkiem nie odprowadził tej akcyzy.
    Jest bardzo prawdopodobne że tego nie zrobił, więc prawdopodobnie
    popełnił przestępstwo/wykroczenie. Ale nie ma tutaj pewności.

    p. m.

  • 43. Data: 2007-04-24 09:38:57
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

  • 44. Data: 2007-04-30 13:27:21
    Temat: Malo, drogo, Tesco...
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mnie to wkurzyło wczoraj Tesco (Stalowa).
    Patrzę leżą batony PrincePolo, na opakowaniu nadrukowana przez producenta cena 1,19

    Pod koszem cena Tesco ..... 1,29 zł
    Q..mać, to u mnie w kiosku osiedlowym trzymają sie cen promocyjnych, choć na wsystko
    inne mają marże po byku jak to
    convenience shop, a tu supermarket takie złodziejstwo wyczynia !!!
    To leję na to gówniane Tesco, w najbliższym czasie się tam nie wybiorę.....
    JaC

  • 45. Data: 2007-04-30 13:58:18
    Temat: Re: Malo, drogo, Tesco...
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Mnie to wkurzyło wczoraj Tesco (Stalowa).

    NTG --->pl.pręgierz
    --
    Pozdrawia Krzysztof Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 46. Data: 2007-04-30 14:05:12
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@p...onet.pl>

    > Pewnie tak, chociaż mogłoby paść pytanie: czy supermarket ma PRAWO
    > sprzedawać batony po 1,29 zł/szt. w sytuacji, gdy na
    > opakowaniu jest nadrukowana cena 1,19 zł/ szt. ??

    Ale to chyba poza dyskusją??

  • 47. Data: 2007-04-30 14:06:48
    Od: "Nesti" <n...@w...pl>

    > Mnie to wkurzyło wczoraj Tesco (Stalowa).

    Hmmm..na Stalowej nie ma Tesco...
    ..chyba, że pomyliłes grupy i miało być pl.soc.warszawa.prawo to ok ;)

    Pozdrawiam
    Nesti_Wrocław

  • 48. Data: 2007-04-30 14:08:20
    Od: " 666" <j...@w...eu>

  • 49. Data: 2007-04-30 14:22:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.04.2007 666 <j...@w...eu> napisał/a:
    > Pewnie tak, chociaż mogłoby paść pytanie: czy supermarket ma PRAWO sprzedawać
    batony po 1,29 zł/szt. w sytuacji, gdy na
    > opakowaniu jest nadrukowana cena 1,19 zł/ szt. ??

    Oczywiście, że ma. Dlaczego miałby nie mieć? Nie myl tego z fajkami :) Tam
    jest kwestia akcyzy i specyficzne uregulowania. Ale tak generalnie to każdy
    ma prawo rozporządzać swoją własnością w dowolny sposób, w tym także
    sprzedać ją za cenę, jaką uważa za stosowną.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 50. Data: 2007-04-30 14:25:30
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Poza dyskusją jest niewatpliwie to, że widze cenę napisaną wołami
    półtoracentymetrowymi na opakowaniu "Teraz 1,19 zł", a
    przy kasie oczywiście byłaby siurpryza - akurat ja zauwazyłem kartonik z cena na
    półce, ale nie każdy musi mieć ze sobą
    okulary.
    JaC