  • 1. Data: 2007-04-22 11:58:03
    Temat: [link] "Ludwik Dorn zbadał wieśmaca"
    Od: Michał <b...@s...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8830442&rfbawp=1177242279.963&ticaid=139cd&_ticrsn=5

    "Kolega Dorna Jacek Maziarski, były dziennikarz, przygotował
    dwustronicową ekspertyzę o działaniach Osicy. Stwierdził w niej, że
    _reporter_złamał_co_najmniej_trzy_ustawy_, w tym ustawę o nieuczciwej
    konkurencji i prawo prasowe. Jeśli eksponował nazwę >>wieśmac<<, to
    widocznie zależało mu właśnie na tym, aby padła ona publicznie i została
    powielona w przekazach telewizyjnych i radiowych"

    No, a ja właśnie ujawniłem tajemnicę państwową.

    mspanc, ale bełkot za pieniądze podatników!

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-04-22 17:09:12
    Temat: Re: [link] "Ludwik Dorn zbadał wieśmaca"
    Od: "No Wicjusz" <n...@u...bo.nie>

    Michał wrote:

    > No, a ja właśnie ujawniłem tajemnicę państwową.

    A napisales gdzies ze dorn to idiota?

  • 3. Data: 2007-04-22 17:35:26
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Michał wrote:

    > No, a ja właśnie ujawniłem tajemnicę państwową.

    A wiadomo coś na temat czy Wieśmac był koszerny ?

  • 4. Data: 2007-04-22 17:51:35
    Od: "Kriso" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > powielona w przekazach telewizyjnych i radiowych"
    >
    > No, a ja właśnie ujawniłem tajemnicę państwową.
    >

    > mspanc, ale bełkot za pieniądze podatników!

    Heh. To te tanie panstwo :) Ze im tak sie chce.

    Kriso