  • Data: 2017-12-05 11:07:20
    Temat: Re: Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Dec 2017 10:34:27 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Cóż, jak przedsiębiorca dupa, to nie pozostaje mu nic innego jak
    > jęczenie na usenecie. Myślący przedsiębiorca będzie robił wszystko,
    > aby
    > nie uzależniać się dożywotnio od jednego reklamodawcy.

    A kto napisał że mowa od uzależnienia się od jednego reklamodawcy??
    Google jest jednym z ważnych (jak nie najważniejszych) kanałów
    reklamowych, byłby jeszcze większą dupą a naqet idiota gdyby nie
    korzystał z tego kanału. Jeśli próbujesz prowokacji, ze Google
    adwords nie jest jakimś tam istotnym kanałem i nie warto, to z takim
    argumentem dla zachowania powagi i szacunku czytajacych polemizował
    nie będę.

    --
    Marek