  • 21. Data: 2005-10-04 10:31:43
    Temat: Re: Sprzeczka na drodze - rękoczyny
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert napisał(a):

    > Wiesz chociaż bucu co oznacza pokazanie środkowego palca ?
    > Nie wiesz, bo inaczej byś takich głupot nie pisał.

    Sterydek się rozkręca ... widzę ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 22. Data: 2005-10-04 10:31:44
    Od: "Witiia" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Trąbić nie miał prawa, uzywać świateł drogowych takoż. Powiedzmy, że nie

    Ależ miał prawo to zrobić. Powyższych używa się w sytuacjach awaryjnych.
    Ktoś sobie jedzie spokojnie i cały czas utrzymuje bezpieczny odstęp od
    poprzedzającego, aby w razie nagłego hamowania nie walnąć mu w tyłek.
    Nagle jego poziom bezpieczeństwa w rażący sposób maleje, bo ktoś narusza
    jego bezpieczny odstęp i wpycha mu się.
    To jest właśnie chamstwo - nie szanowanie innych na drodze.

    --
    Witiia

  • 23. Data: 2005-10-04 10:32:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert napisał(a):

    > Nie sądzę :))

    Czyli jednak sterydek ... to jakbyś pytał skąd wiem ...

  • 24. Data: 2005-10-04 13:25:45
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Jakie zajechanie drogi?? Czytaj uważnie. Było wolne miejsce.

    Tylko to wolne miejsce było jego. Nazywa to się niezbędnym odstepem.

    A pokazanie środkowego palca to zwykłe chamstwo i na nic tu jakiekolwiek
    tłumaczenia. Cham zawsze pozostanie chamem (to najcześciej scheda po plebejskich
    rodzicach).

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2005-10-04 13:40:27
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał

    [ciach..]

    > Poza tym dlaczego sądzisz, że sterydek ? I dlaczego mały ?

    Znowu nie zrozumiales.
    Mial na mysli twoj móżdzek
    --
    Maciek

  • 26. Data: 2005-10-04 13:46:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Mam pytanie: czy mógłbym w takiej sytuacji po prostu mu przydzwonić jak zbliży
    > się na odległość bezpośrednią? W sumie nie miałem ochoty się szarpać z nim, a
    > ewidentnie zbliżał się w celu użycia siły (oczywiście można teoretyzować, że
    > chciał tylko się wykrzyczeć w bezpośredniej odległości). Sprawę rozwiązał bym
    > już przed jakimkolwiek jego ruchem (po co niepotrzebnie obrywać).

    Najprościej nie 'dzwonić', bo jeszcze byś wybił zęba (mógłby cię wtedy
    ścignąć choćby cywilnie), tylko potraktować go pieprzem w spraju.

    Miałem podobną sytuację, z tym że ja 'wepchnąłem' się w tym sensie, że
    ominąłem (motocykl) 'kolejkę' przed czerwonym światłem.

    PS: może to ten sam? ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 27. Data: 2005-10-04 13:47:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert wrote:

    > Gdybyś tak miał przyjemność trafić na mnie, za twoje chamstwo wklepałbym cię
    > w ziemię. Niezależnie od ilości świadków.

    A kto by ci rączki rozbujał? ;->

  • 28. Data: 2005-10-04 13:52:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > Tylko to wolne miejsce było jego.

    Kupił sobie?

    > Nazywa to się niezbędnym odstepem.

    Zakazu wjechania w 'niezbędny odstęp' nie ma. Owszem, może to być
    irytujące (zwłaszcza, jeśli ten z produ zamienia się w zawalidrogę, a
    nie np. kontynuuje wyprzedzanie) ale bez przesady.

    > A pokazanie środkowego palca to zwykłe chamstwo i na nic tu jakiekolwiek
    > tłumaczenia. Cham zawsze pozostanie chamem (to najcześciej scheda po
    > plebejskich rodzicach).

    Jasne. A trąbienie i _oślepianie_ to sama kultura.

    Jedno jest pewne - pokazanie 'hawajskiego pozdrowienia' jest legalne.
    Złośliwe oślepianie światłami i nadużywanie sygnału dźwiękowego - już nie.

  • 29. Data: 2005-10-04 13:58:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert wrote:

    > Nie sądzę :))

    Kolejny Gołota... Tylko dlaczego Gołota ciągle cięgi dostaje?

  • 30. Data: 2005-10-04 15:01:49
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > Jakie zajechanie drogi?? Czytaj uważnie. Było wolne miejsce.

    Dlaczego tak sądzisz ? Czy dlatego, że zmieścił się tam twój samochód ?
    Przecież człowiek mógł być słabym kierowcą i utrzymywał taki odstęp od
    poprzedzającego go samochodu jaki uważał za bezpieczny lub też wiózł jakiś
    materiał i nie chciał gwałtownie hamować aby go nie uszkodzić. Poza tym
    człowiek mógł mieć jeszcze sto innych powodów na to aby jechać właśnie tak
    jak chciał.
    Ponieważ jednak trąbił na ciebie to oznacza, że poczuł się zagrożony twoim
    manewrem albo zrobiłeś to tak niestarannie, że rzeczywiście spowodowałeś
    jakieś zagrożenie. Niemal przy każdym wypadku jeden z kierowców mówi mniej
    więcej to samo: "było tyle miejsca że myślałem że się zmieszczę"

    Ty wjeżdżając mu przed maskę mogłeś stworzyć zagrożenie nie mając nawet o
    tym pojęcia. A przynajmniej on tak to odczuł i dlatego na ciebie zatrąbił.
    Ale czując się królem szos zamiast pokazać ręką, że go przepraszasz to
    musiałeś mu pokazać środkowy palec, który oznacza...
    No właśnie ty chyba nawet nie masz pojęcia co oznacza taki gest ? Prawda ?

    > Drżę ze strachu. Ale mi powiedzałeś ... no, no...

    Nie było moim zamiarem w jakikolwiek sposób cię straszyć czy pouczać.
    Napisałem tylko co ja bym zrobił na miejscu tego człowieka za to co
    pokazałeś. Możesz mi wierzyć albo nie, ale jestem bardzo daleki od
    wyciągania do kogokolwiek rączek. Są jednak pewne sytuacje w których do
    pewnej grupy ludzi zwanej potocznie hołotą nie docierają żadne argumenty
    lecz tylko i wyłącznie brutalna siła.
    A tej hołoty za kółkiem jak widać coraz więcej.