  • 1. Data: 2005-10-04 02:24:16
    Temat: ot taka zagwozdka z umową NEO
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    witam
    dzisiaj byłem po raz kolejny podpisac umowę o świadczenie usługi
    Neostrada.
    tyle tylko że pomny doświadczeń poprzedniej umowy
    tzn konieczność jej wypowiedzenia 30 dni przed końcem .
    akurat tak sie trafiło że byłem za granicą jak wróciłem już podlegałem pod
    umowę
    na czas nieokreślony /droższa/
    no coż podpisałem dziś nową umowę znów na rok ale pomny doświadczeń
    od razu chciałem ją wypowiedzieć z datą za rok aby taka historia już się nie
    przydarzyła.
    a panienka z okienka odmówiła . sic......
    pytam o podstawę prawną............cisza nie bo nie.
    mogę 30 dni przed końcem, ok a 35 dni przed mogę ? tak a 2 miesiące? tak a
    co stoi na przeszkodzie
    aby to zrobić 365 dni przed końcem? nie bo nie.
    ot rozmowa z durną a może ktoś mi powie jak to jest naprawdę?
    kto ma rację? jeśli ja to jak wyegzekwować to wypowiedzenie?
    chcę to załatwić już i sobie głowy nie zawracać tym za rok.
    w końcu znowu się zdarzy że wyjadę gdzieś na parę miesięcy i bedę
    uszczęśliwiany na siłę
    drogim i niepotrzebnym abonamentem.