  • 1. Data: 2005-10-04 06:38:53
    Temat: adwokat z urzedu- problem
    Od: "plum" <s...@s...pl>

    Pelnomocnik z urzedu , ktory mial mnie reprezentowac w sprawie rodzinnej
    wyznaczyl do tego celu aplikanta.
    Od 3 miesiecy nie udalo mi sie spotkac z jedna ani druga osoba.
    Wykonalem 10-tki telefonow do kancelarii, za kazdym razem zostawialam swoj
    numer telefonu.
    Z niewyjasnionych dla mnie wzgledow Ci ludzie mnie unikaja....
    Sprawa w ktorej mielismy wziasc udzial bedzie za kilka dni.
    Co robic?
    Czy moge wystapic przed sadem sam?
    Czy postepowanie pelnomocnika jest zgodne z prawem?
    Zostal przez Rade adwokacka wyznaczony do prowadzenia sprawy, nie odmowil mi
    w zaden sposob (ani ustnie ani pisemnie)...

    pozdr Sli

  • 2. Data: 2005-10-04 08:13:32
    Temat: Re: adwokat z urzedu- problem
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    1. wyslij pismo do Sadu z informacja, iz w zwiazku z zainstniala sytuacja
    proszisz o zmiane terminu rozprawy

    2. poinformuj rade

    pozdrawiam

    Łukasz