  • Data: 2018-04-29 01:46:20
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-28 o 23:47, A. Filip pisze:

    > A to _lekarze_ walczyli przed sądem o prawo do odłączenia aparatury
    > mechanicznie wspomagającej oddychanie? Chcesz opierdalać to opierdalaj
    > precyzyjnie.
    >
    > W Polsce w NFZ pracują urzędnicy czy lekarze?
    >
    > Dla mnie tam były dwie kwestie:
    > a) prawa tego szpitala (każdego szpitala NHS) do odłączenia wspomagania oddychania
    > b) zakaz przewiezienia do innego szpitala z leczeniem już nie na koszt NHS

    Już czekały samochody i samolot z Rutkowskim. Już czekał też transport
    dla dziecka do Włoch itd.

    > Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ/NHS jest ograniczony.
    > Gdzieś kołdry zabraknie ale mogło zbraknąć mniej kurewsko IMHO.

    Papież nie dpmagał się od szpitala żadnych pieniędzy.

    Przeczytaj czyjąś opinię w tej perfidnej sprawie:

    Krzysztof Bosak w rozmowie z radiomaryja.pl tak skomentował śmierć
    Alfiego: - Szpital realizował coś, co w języku angielskim nazywa się
    end-of-life care. Celem tego planu tak naprawdę nie było podtrzymanie
    życia i ochrona zdrowia pacjenta, ale zabicie go. (...) To dziecko
    zostało poddawane kuracji osłabiającej poprzez odłączenie wsparcia
    oddychania, nieodżywianie, utrudnianie rodzicom kontaktu z nim i opieki.
    Zatem celowo doprowadzono dziecko do śmierci. W świetle moralności
    katolickiej, to, co zrobił szpital w Anglii jest zabójstwem.