  • Data: 2018-04-28 23:47:41
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Jestem zrozpaczona tym faktem.
    > Ciekawa jestem dlaczego rodzice poszli na współpracę ze szpitalem,
    > raptem zaczęło być im wszystko jedno. Lekarze powinni iść do paki.

    A to _lekarze_ walczyli przed sądem o prawo do odłączenia aparatury
    mechanicznie wspomagającej oddychanie? Chcesz opierdalać to opierdalaj
    precyzyjnie.

    W Polsce w NFZ pracują urzędnicy czy lekarze?

    Dla mnie tam były dwie kwestie:
    a) prawa tego szpitala (każdego szpitala NHS) do odłączenia wspomagania oddychania
    b) zakaz przewiezienia do innego szpitala z leczeniem już nie na koszt NHS

    Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ/NHS jest ograniczony.
    Gdzieś kołdry zabraknie ale mogło zbraknąć mniej kurewsko IMHO.

    --
    A. Filip