  • Data: 2011-08-10 06:00:41
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2011 16:58, RadekNet pisze:

    > Niechetny swiadek...

    Też ;)

    > Niszczenie cudzego mienia.

    Zgoda, ale w niektórych przypadkach zniszczenie cudzego mienia jest jak
    najbardziej dopuszczalne - jeśli np. zbudujesz mi mur przed moją w pełni
    legalną bramą, to mogę wziąć młot i go rozwalić.

    Abstrahuję od tego przypadku, bo nieco niedokładnie go opisałeś.

    > A widzisz... sad uwazal inaczej (my bylismy pozwani) - tak w sprawie
    > zniszczenia ogrodzenia jak i samego faktu istnienia bramy. Oczywiscie
    > klucz/pilot do bramy musisz udostepnic, ale to niepodlega dyskusji.

    Wiesz, biorąc pod uwagę korupcję i niekompetencję polskich sądów, sądowy
    wyrok, zwłaszcza jak nie widzę uzasadnienia, nie jest dla mnie
    argumentem ;->

    Co do zamykanej bramy na prywatnej drodze, to weź pod uwagę, że
    służebność na przejazd i dojście do danej posesji obejmuje także np.
    swobodny dojazd gości, dostawców pizzy, doręczycieli pocztowych,
    kurierów itepe

    Jak to sobie wyobrażasz taką drogę z zamkniętą u wlotu bramą?
    Nieszczęsny posiadacz służebności musiałby cały czas warować przy bramie
    żeby do niego choćby listy docierały!