  • Data: 2011-08-12 06:03:31
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2011 16:35, RadekNet pisze:

    > Tak, ale rownie dobrze mogla by byc zamykana na klucz.

    Tak, jedzie karetka i czeka na otwarcie bramy przez umierającego, którą
    ją wezwał i teraz nie może się do niej doczłapać?

    > Eeee nie wierze, ze tani, przypadkowy prawnik ma dojscia. Musielibysmy
    > miec wyjatkowego farta.

    Albo sędzia-idiota. Skoro wyroki w Polsce wydają szczyle bez
    doświadczenia i wiedzy...

    [ciach]

    > Sluzebnosc to nie droga. Dostep do drogi publicznej tamta dzialka ma
    > przez sluzebnosc.

    Właśnie sęk w tym, że MUSI być wytyczona droga! Patrz: "droga konieczna".

    > Tam nawet nie ma prawa byc drogi z uwagi na odleglosci.

    MUSI być droga. Bez wytyczenia drogi geodezja nie powinna w ogóle
    przyjąć takiego podziału!

    [ciach]

    > Tak, przez dzialke ze sluzebnoscia wiedzie jedyny dojazd na ta druga
    > dzialke. Ale z tylu sa pola i laki i pewnie _kiedys_ powstanie tam droga.

    Jest droga na mapce geodezyjnej, czy nie ma? Jak nie ma, to działają
    zapisy o drodze koniecznej. To nie może być jakieś pole z ogólną
    służebnością prawa przejścia i przejazdu - musi być tam wytyczona droga
    i nie może ona być zamykana.

    Ktoś coś cholernie spartaczył.