  • Data: 2011-08-11 14:35:12
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2011 12:16, Andrzej Ława pisze:

    > No to nie ma o czym mówić - dostawca czy doręczyciel może się dostać.

    Tak, ale rownie dobrze mogla by byc zamykana na klucz.

    > Układ. W polskich sądach można przegrać najbardziej prostą i oczywistą
    > sprawę, jeśli druga strona ma adwokata z lepszym wejściem.

    Eeee nie wierze, ze tani, przypadkowy prawnik ma dojscia. Musielibysmy
    miec wyjatkowego farta.

    > Przepraszam bardzo, ale jakim cudem masz wydzieloną nieruchomość bez
    > docierających do niej dróg z dojazdem do dróg publicznych?

    Sluzebnosc to nie droga. Dostep do drogi publicznej tamta dzialka ma
    przez sluzebnosc.

    > Coś takiego już na etapie podziału geodezyjnego powinny być zablokowane
    > - musi być wytyczona droga i kropka! I służebność jest na drogę.

    Tam nawet nie ma prawa byc drogi z uwagi na odleglosci.

    > To może opisz dokładniej tę sytuację, bo z poprzedniego opisu
    > wnioskowałem, że przez tę działkę ze służebnością wiedzie jedyna droga,
    > którą sobie zastawiłeś zamykaną bramą...

    Tak, przez dzialke ze sluzebnoscia wiedzie jedyny dojazd na ta druga
    dzialke. Ale z tylu sa pola i laki i pewnie _kiedys_ powstanie tam droga.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com