  • Data: 2011-08-09 14:58:26
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2011 08:05, Andrzej Ława pisze:

    > Policja jako neutralny świadek.

    Niechetny swiadek...

    > Swoją szosą służebność to inna sprawa - tutaj nic takiego nie było.

    Niszczenie cudzego mienia.

    > Jeśli uniemożliwiasz komuś korzystanie ze służebności, to on może sobie
    > pomóc.

    A widzisz... sad uwazal inaczej (my bylismy pozwani) - tak w sprawie
    zniszczenia ogrodzenia jak i samego faktu istnienia bramy. Oczywiscie
    klucz/pilot do bramy musisz udostepnic, ale to niepodlega dyskusji.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com