  • 41. Data: 2009-03-21 02:39:54
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Gaz się nie pali. Gaz wybucha.

    Naprawdę?

  • 42. Data: 2009-03-21 02:41:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Teraz robią plastikowe rury.

    Do gazu? Gdzie?

  • 43. Data: 2009-03-21 03:03:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > jak tyś to wydedukowała?

    Nie wydedukowałam tylko tak zrozumiałam.

    --
    animka

  • 44. Data: 2009-03-21 03:03:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > Naprawdę?

    Nie, naumyślnie :P

    --
    animka

  • 45. Data: 2009-03-21 03:05:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > Do gazu? Gdzie?

    Od metalowych rur sufity się mogą zawalać ;-)

    --
    animka

  • 46. Data: 2009-03-21 03:50:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Nie wydedukowałam tylko tak zrozumiałam.

    I komu gazownia będzie wystawiała rachunek?
    Klatka schodowa, trzecie piętro?
    Umowy przecież są z indywidualną osobą.

  • 47. Data: 2009-03-21 08:12:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jeden licznik na wszystkich lokatorów jednego piętra.

    Skąd tak bezsensowny wniosek?

  • 48. Data: 2009-03-21 08:14:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co się pali?

    Mieszkanie.

  • 49. Data: 2009-03-21 08:15:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak mnie zalewali mieszkanie i się lało, to nawet dozorca nie wiedział
    > gdzie w piwnicy są zawory, albo nie chciał zakręcić.

    No i dokładnie o tym piszę.
    Zawsze opcja z TWOIM zaworem w korytarzu to dodatkowa szansa.

  • 50. Data: 2009-03-21 10:39:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    animka pisze:

    > Gaz się nie pali. Gaz wybucha.

    tylko jak bedzie w otoczeniu odpowiedniej ilosci tlenu, w innym wypadku
    albo sie nie zapali albo zapali sie ale nie wybuchnie...

    pozdrawiam
    SlawcioD