  • 51. Data: 2009-03-21 14:59:33
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > I komu gazownia będzie wystawiała rachunek?
    > Klatka schodowa, trzecie piętro?
    > Umowy przecież są z indywidualną osobą.

    Jeśli tak, to trzeba by było zamykać na kłódkę tak jak korki za dzwiami w
    szafce...żeby jakaś niepowołana menda się nie dotykała.

    --
    animka

  • 52. Data: 2009-03-21 15:02:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd tak bezsensowny wniosek?

    Tak zrozumiałam z pierwszego zdania poprzedniego posta: >>> Liczniki maja
    być na kazdym pietrze klatki schodowej.

    --
    animka

  • 53. Data: 2009-03-21 15:05:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Mieszkanie.

    I tak sama bym nawet na tym korytarzu nie zakręciła zaworu bo do tego jest
    potrzebny specjalny klucz. Zresztą w panice to człowiek nie jest w stanie
    nic robić. Trzeba by było najpierw wynieść jakiś stołek z mieszkania, żeby
    na nim stanąć i odpowiednim kluczem gaz zakręcić.

    Dla mnie już eot.

    --
    animka

  • 54. Data: 2009-03-21 15:06:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No i dokładnie o tym piszę.
    > Zawsze opcja z TWOIM zaworem w korytarzu to dodatkowa szansa.

    Ale ja mam licznik gazowy w kuchni, w szafce nad zlewozmywakeim i tu mam
    bliżej. I tak bym tego nie zakręciła, bo potrzebny do tego hydraulik.

    --
    animka

  • 55. Data: 2009-03-21 16:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tak zrozumiałam z pierwszego zdania poprzedniego posta: >>> Liczniki maja
    > być na kazdym pietrze klatki schodowej.

    Nie widze tu podstaw żeby tak to zrozumieć.
    Może gdyby była tam liczba pojedyncza "licznik".

  • 56. Data: 2009-03-21 16:09:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I tak sama bym nawet na tym korytarzu nie zakręciła zaworu bo do tego jest
    > potrzebny specjalny klucz.

    ?????
    Tak żołta dźwignia znajduje się (powinna się znajdować) właśnie na zaworze.

    Zakręcenie gazu to stopień skomplikowania równie duży, jak zakręcenie kranu
    z wodą.

  • 57. Data: 2009-03-21 16:10:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale ja mam licznik gazowy w kuchni, w szafce nad zlewozmywakeim i tu mam
    > bliżej.

    Z dworu również?

    > I tak bym tego nie zakręciła, bo potrzebny do tego hydraulik.

    Dziadostwo masz a nie zawór, nie myl ludziom w głowie.

  • 58. Data: 2009-03-21 16:38:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Zakręcenie gazu to stopień skomplikowania równie duży, jak zakręcenie kranu

    U mnie przy liczniku jeszcze nie ma takiej dźwigni. Jest przy kuchence
    gazowej, ale od niej idą jeszcze przez 3 ściany rury do licznika gazowego.

    --
    animka

  • 59. Data: 2009-03-21 16:40:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Z dworu również?

    > Dziadostwo masz a nie zawór, nie myl ludziom w głowie.

    Masz rację.
    Fakt, że jest jeszcze rura gazowa za ekranem (w pionie bloku) i jak z niej
    będzie się gaz ulatniał to żaden licznik nie pomoże.

    --
    animka

  • 60. Data: 2009-03-21 17:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Masz rację.
    > Fakt, że jest jeszcze rura gazowa za ekranem (w pionie bloku) i jak z niej
    > będzie się gaz ulatniał to żaden licznik nie pomoże.

    Ale może pomóc ZANIM ogień dojdzie do tej rury.
    Po co go podsycać dostawą świeżego gazu do mieszkania? ;-)