  • 11. Data: 2010-03-11 07:21:23
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrob=?ISO-8859-2?Q?i=E6=3F?=
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-11 07:58, Massai pisze:

    > Tu jest sprawa oczywista - jest urządzenie, którego wskazania wywołują
    > skutki finansowe dla innych. Chcesz żeby wskazania były uznawane przez
    > innych - musisz się zgodzić na kontrolę czy przy nim nie majstrowałeś.

    W tym przypadku rozwiązanie jest proste - wyprowadzenie wodomierzy do
    miejsc dostępnych dla administratora. Oczywiście wszyscy potakują, że to
    dobre rozwiązanie ale jak dochodzi do konkretów - że koszty
    przeniesienia wodomierzy pokryje i tak lokator to nagle okazuje się że
    to głupi pomysł.
    Niestety, dla większości spółdzielnia to jakiś mityczny twór który o
    niczym innym nie myśli jak wykantować spółdzielców. A spółdzielnia to
    nic innego jak spółdzielcy.

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-03-11 07:27:28
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrobić?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Kulesza wrote:

    > Rozumiem, że następnym krokiem zarządcy będzie lotna kontrola, czy
    > wszyscy mieszkańcy mają nogi umyte.

    Następnym krokiem będzie zamknięcie dopływu wody
    do tych mieszkań i pozostawienie do dyspozycji tych lokatorów
    wody z baniaka plastikowego w ilości wykazywanej na liczniku :-)

  • 13. Data: 2010-03-11 08:15:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    cef wrote:

    > Następnym krokiem będzie zamknięcie dopływu wody
    > do tych mieszkań i pozostawienie do dyspozycji tych lokatorów
    > wody z baniaka plastikowego w ilości wykazywanej na liczniku :-)

    Od razu baniaka... dwie butelki plastikowe ;-)

    Przy takim zużyciu wody nie dziwne że mają brudne nogi ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-03-11 08:47:10
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 11 Mar, 08:27, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > Nast pnym krokiem b dzie zamkni cie dop ywu wody
    > do tych mieszka i pozostawienie do dyspozycji tych lokator w
    >  wody z baniaka plastikowego w ilo ci wykazywanej na liczniku :-)

    skoro cofaja licznik to nie ma innego rozwiazania

  • 15. Data: 2010-03-11 09:03:10
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 11 Mar, 08:21, spp <s...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-03-11 07:58, Massai pisze:
    > W tym przypadku rozwiązanie jest proste - wyprowadzenie wodomierzy do
    > miejsc dostępnych dla administratora.

    hahaha. niby gdzie - rury sa przeciez w szachcie :D

  • 16. Data: 2010-03-11 09:05:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-11 10:03, Kwiatek pisze:

    > hahaha. niby gdzie - rury sa przeciez w szachcie :D

    No właśnie - jakiś problem? Jedynie finansowy.

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-03-11 09:09:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Massai" <t...@w...pl> writes:

    > Są i dziwo lotne kontrole tychże liczników, odkąd się pojawiły magnesy
    > neodymowe na rynku z "ostrzeżeniem" że zatrzymują liczniki.
    >
    > Wykrycie takiego magnesiku automatycznie sprawia że zarządca nie uznaje
    > wskazań licznika. Podobnie - nie wpuszczenie kontroli, jeśli nas
    > zastanie w domu.

    Usunięcie takiego magnesika na widok kontroli (chwileczkę, tylko się
    ubiorę, zaraz wpuszczam) nie wymaga chyba IQ >150?

    MJ

  • 18. Data: 2010-03-11 09:10:16
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 11 Mar, 10:05, spp <s...@o...pl> wrote:

    > No w a nie - jaki problem? Jedynie finansowy.

    chyba techniczny. dostep do szachtu jest jedynie z mieszkania :D

  • 19. Data: 2010-03-11 09:33:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Usunięcie takiego magnesika na widok kontroli (chwileczkę, tylko się
    > ubiorę, zaraz wpuszczam) nie wymaga chyba IQ >150?

    No, z tego co słyszałem - dla kilku osób tego typu działanie
    przekraczało ich możliwości ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2010-03-11 14:01:27
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    > Usunięcie takiego magnesika na widok kontroli (chwileczkę, tylko się
    > ubiorę, zaraz wpuszczam) nie wymaga chyba IQ>150?

    Ostatnio miałem wymieniane wodomierze i po wymianie spec ze spółdzielni
    nakleił naklejkę podobno czułą na pole magnetyczne i zabezpieczył ją
    naklejką plombującą.

    Marek