  • 1. Data: 2010-03-09 23:12:41
    Temat: Wbijając wielokrotnie nóż w klatkę piersiową żony gdy będzie spała, pozbędziesz się pieprzonej zdziry na zawsze !
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tak, szanowni Państwo. Teraz już mogę iść do pierdla.

    http://www.tvn24.pl/0,1646829,0,3,prokuratura-zajmie
    -sie-aborcyjnymi-plakatami,wiadomosc.html

    Dla nieklikatych:

    "... plakaty mają kojarzyć się z popularną kampanią reklamową
    firmy wydającej karty płatnicze. Widać na nich młodą kobietę w
    bieliźnie z nakreślonym na brzuchu napisem "My choice" ("Mój
    wybór"). Zdjęcie opatrzone jest hasłem: "Bilet lotniczy do
    Anglii w promocji: 300 zł, nocleg: 240 zł, aborcja w publicznej
    przychodni: 0 zł, ulga po zabiegu w dobrych warunkach -
    bezcenna. Za wszystko inne zapłacisz mniej niż w podziemiu
    aborcyjnym w Polsce..."

    VS dalszy cytat:

    "... Akcją organizacji Lesmisja SROM zainteresowała się już
    prokuratura. - Trwają czynności sprawdzające, które mają
    ustalić, czy można mówić o popełnieniu przestępstwa polegającego
    na udzieleniu kobiecie ciężarnej pomocy w przerwaniu ciąży -
    powiedział rzecznik łódzkiej prokuratury Krzysztof Kopania..."

    On normalnyj ?

    6008

  • 2. Data: 2010-03-09 23:33:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" napisal:
    > On normalnyj ?

    Kazdy totalitaryzm najbardziej boi sie swobodnego
    dostepu do informacji. Polska jest obecnie w zakresie
    prawnym nieomal, a w zakresie obyczajowym bardziej panstwem
    de facto totalitarnym niz za komuny.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-10 13:13:17
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 10 Mar, 00:33, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > Kazdy totalitaryzm najbardziej boi sie swobodnego
    > dostepu do informacji. Polska jest obecnie w zakresie
    > prawnym nieomal, a w zakresie obyczajowym bardziej panstwem
    > de facto totalitarnym niz za komuny.

    co gorsza kontrola państwa zwieksza sie. np. ta ustawa ze pracownik
    socjalny bez wyroku sądu moze odebrac dziecko rodzicom. do czego to
    moze doprowadzic - np. w Norwegii ludzie sie boja tamtejszego Urzedu
    Ochrony Praw Dziecka - patrz tu http://www.przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,6383
    .html