  • 21. Data: 2010-03-12 08:57:33
    Temat: Re: Spóldzielnia. Co im moge zrob=?ISO-8859-2?Q?i=E6=3F?=
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Uzytkownik "Kwiatek" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:d2c50911-6bcf-4eb2-946a-c5b7023ae3f5@15g2000yqi
    .googlegroups.com...
    > chyba techniczny. dostep do szachtu jest jedynie z mieszkania :D

    Sa radiowe po 200zl, spóldzielnia wpadla na pomysl, aby w bloku zamontowac
    nowe domofony, takie ficzerowe z kodami, które de fakto sa zbedne, bo obecne
    sa sprawne i sie raczej nie psuja. Koszt montazu domofonów to 8000zl, koszt
    wymiany wodomierzy 9000zl, wiec wystarczy doplacic 23zl na mieszkanie i miec
    swiety spokój.

  • 22. Data: 2010-03-16 15:14:46
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrob=?ISO-8859-2?Q?i=E6=3F?=
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Tu jest sprawa oczywista - jest urządzenie, którego wskazania wywołują
    > skutki finansowe dla innych. Chcesz żeby wskazania były uznawane przez
    > innych - musisz się zgodzić na kontrolę czy przy nim nie majstrowałeś.

    Kiedy właśnie wskazania wywołują skutki wyłącznie dla niego. Dopiero jak
    wykażesz, że jest niesprawny jest tak, jak piszesz.

    > Podobnie jak wskazania rozbebeszonego miernika, czy pokazana tarcza
    > tachografu z ciężarówki nie będą miarodajne dla określenia zużycia wody.

    Wskazania tachografu nie burzą miru domowego i rozbebeszenie ocenia się po
    plombach a nie otwartości na kontrolę.

  • 23. Data: 2010-03-16 15:17:01
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrobić?
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl>

    > Usunięcie takiego magnesika na widok kontroli (chwileczkę, tylko się
    > ubiorę, zaraz wpuszczam) nie wymaga chyba IQ>150?

    Ostatnio miałem wymieniane wodomierze i po wymianie spec ze spółdzielni
    nakleił naklejkę podobno czułą na pole magnetyczne i zabezpieczył ją
    naklejką plombującą.
    --
    A te wodomierze to w ogóle są podatne na pole magnetyczne ???

  • 24. Data: 2010-03-16 19:48:02
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrob=?ISO-885=?iso-8859-2?Q?9-2=3FQ=3Fi=3DE6=3D3F=3F=3D?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Kiedy właśnie wskazania wywołują skutki wyłącznie dla niego. Dopiero
    > jak wykażesz, że jest niesprawny jest tak, jak piszesz.

    Bzdura.
    Jeśli część użytkowników rozlicza się ryczałtem, każde zaniżenie
    wskazania oznacza przeniesienie na nich kosztów.

    > Wskazania tachografu nie burzą miru domowego i rozbebeszenie ocenia
    > się po plombach a nie otwartości na kontrolę.

    A kontrola urządzenia burzy ten mir? Może jeszcze sprawdzenie wskazań
    burzy mir i trzeba wierzyć na słowo w "odczytane" przez lokatora
    zużycie?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2010-03-16 20:53:55
    Od: Czarek <...@...pl>

    Massai wrote:
    > Bzdura.
    > Jeśli część użytkowników rozlicza się ryczałtem, każde zaniżenie
    > wskazania oznacza przeniesienie na nich kosztów.

    Mało tego. Nawet jeżeli wszyscy mają wodomierze i rozliczają się ze
    wskazań indywidualnych podliczników, to różnica pomiędzy sumą ich
    wsakazań a wskazaniem głównego wodomierza obciąża całą wspólnotę.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 26. Data: 2010-03-17 07:32:23
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Bzdura.
    > Jeśli część użytkowników rozlicza się ryczałtem, każde zaniżenie
    > wskazania oznacza przeniesienie na nich kosztów.

    Sam jesteś bzdura :)
    Jakby zakładano zaniżanie wskazań to by rozliczano inaczej

  • 27. Data: 2010-03-29 10:49:47
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Bzdura.
    > Jeśli część użytkowników rozlicza się ryczałtem, każde zaniżenie
    > wskazania oznacza przeniesienie na nich kosztów.

    Bzdurą jest zakładanie zaniżania wskazania urządzeń homologowanych.

    > A kontrola urządzenia burzy ten mir? Może jeszcze sprawdzenie wskazań
    > burzy mir i trzeba wierzyć na słowo w "odczytane" przez lokatora
    > zużycie?

    Są dwie kwestie: wykonanie kontroli, zakłócanie miru domowego.