  • 21. Data: 2005-09-17 17:42:17
    Temat: Re: Śmierć dziewczyny, ciąża, wina !!!???
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > art 200 kk.

    Nadal nie odpowiadalby za zaplodnienie tak jak to stwierdziles wczesniej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2005-09-17 18:52:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nadal nie odpowiadalby za zaplodnienie tak jak to stwierdziles wczesniej.

    ten fragment:
    "Dodam że jestem przekonany na 99% że w ciąży nie była. Kochalismy się z
    zachowaniem zasad bezpiecznego sexu ( prezerwatywa).
    Wiem że nie daje to 100% gwarancji, ale ani razu nie zsuneła mi się ani też
    nie pękła."

    raczej wyklucza probe sztucznego zaplodnienia :-)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 23. Data: 2005-09-17 20:02:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > raczej wyklucza probe sztucznego zaplodnienia :-)

    Z tego co pisales wczesniej wynikalo, ze odpowiadalby za zaplodnieni. A
    tak oczywiscie nie jest.

    Z 200 KK moglby odpowiadac ale to nie ma zadnego zwiazku ze smiercia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-09-18 05:18:10
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Witam.
    Czytam Wasze rozwazania i się zastanawiam.
    Jak ma się ten art. KK :
    Art. 200 [Małoletni] § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do
    obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do
    wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do
    lat 10.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z udziałem
    takiej osoby.

    Przecież napisałem Wam wyraźnie: Kobieta 25 lat, NIE pozbawiona praw
    publicznych, NIE chora umysłowo itp, itd. Normalna 25 letnia kobieta!!!!
    Wiec mam uwazać że każdy mężczyzna obcujacy płciowo z dorosłą kobietą moze
    być pociągnięty do odpowiedzialniści za zapłodnienie?? Bo ja rozumiem że
    może ale wg. mnie za ojcostwo, jesli odmawia uznania dziecka. Ale tu taka
    okoliczność nie zachodziła.
    Zmarła będąc prawdopodobnie w ciąży.

  • 25. Data: 2005-09-18 07:02:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    INDYGO29 napisał(a):

> [...]
    > może ale wg. mnie za ojcostwo, jesli odmawia uznania dziecka. Ale tu taka

    Przeciez juz Ci wiele osob napisalo, ze nic Ci nie grozi!

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 26. Data: 2005-09-18 07:11:57
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Dziękuję za wyjaśnienia.
    Rozumiem że od strony prawa nic, jedynie moralnie od rodziny mogę być
    napiętnowany i uznawany winnym :(((( (choć nie rozumiem czemu)
    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2005-09-18 08:59:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    juz napisalem ze przeoczylem 25 lat ,

  • 28. Data: 2005-09-18 09:02:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z tego co pisales wczesniej wynikalo, ze odpowiadalby za zaplodnieni. A
    > tak oczywiscie nie jest.

    w doslownym tego slowa znaczeniu nie ale nie zmienia faktu ze za sposob w
    jaki to zaplodnienie sie odbylo
    by odpowiedzial.

    > Z 200 KK moglby odpowiadac ale to nie ma zadnego zwiazku ze smiercia.

    ze smiercia oczywiscie nie, nie twierdzilem inaczej.

    P.

  • 29. Data: 2005-09-18 09:28:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 18 Sep 2005 09:11:57 +0200,
    INDYGO29 <I...@v...pl> screamed:
    > Dziękuję za wyjaśnienia.
    > Rozumiem że od strony prawa nic, jedynie moralnie od rodziny mogę być
    > napiętnowany i uznawany winnym :(((( (choć nie rozumiem czemu)
    > Pozdrawiam.

    W takich sytuacjach szuka się winnego. Ciebie łatwiej oskarżyć niż
    lekarza.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 11:28:08 user up 10738 days, 23:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Maintenance free: It's impossible to fix.