    From: "INDYGO29" <I...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierć dziewczyny, ciąża, wina !!!???
    Date: Sun, 18 Sep 2005 07:18:10 +0200

    Witam.
    Czytam Wasze rozwazania i się zastanawiam.
    Jak ma się ten art. KK :
    Art. 200 [Małoletni] § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do
    obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do
    wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do
    lat 10.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z udziałem
    takiej osoby.

    Przecież napisałem Wam wyraźnie: Kobieta 25 lat, NIE pozbawiona praw
    publicznych, NIE chora umysłowo itp, itd. Normalna 25 letnia kobieta!!!!
    Wiec mam uwazać że każdy mężczyzna obcujacy płciowo z dorosłą kobietą moze
    być pociągnięty do odpowiedzialniści za zapłodnienie?? Bo ja rozumiem że
    może ale wg. mnie za ojcostwo, jesli odmawia uznania dziecka. Ale tu taka
    okoliczność nie zachodziła.
    Zmarła będąc prawdopodobnie w ciąży.