  • 21. Data: 2011-09-09 18:19:33
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: Twat <n...@o...pl>

    > Ale z drugiej strony, lepiej jak ten worek ze śmieciami jednak wrzuca do
    > kontenera na śmieci, aniżeli miałby go wywalić koło drogi, lasu, w parku
    > czy jeszcze gdzie indziej.

    tak też na początku podchodziłem do tego ale teraz stało się to
    nagminne, śmietniki po weekendzie rozsypują się na boki, smród okorpny

  • 22. Data: 2011-09-09 18:25:16
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 20:18, to wrote:
    > begin tomek

    > ROTFL. Przeczytaj go może ze zrozumieniem (albo poproś kogoś, kto to
    > potrafi) wraz z art. 7 którego się tyczy.

    Proszę, nie odpisuj na moje posty.

    Tomek

  • 23. Data: 2011-09-09 18:34:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > Proszę, nie odpisuj na moje posty.

    Chcesz, żeby głupoty, które wypisujesz, pozostały nieskomentowane i
    sprawiały wrażenie czegoś mądrzejszego?

  • 24. Data: 2011-09-09 18:35:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Robert napisał(a):
    > Ale z drugiej strony, lepiej jak ten worek ze śmieciami jednak wrzuca do
    > kontenera na śmieci, aniżeli miałby go wywalić koło drogi, lasu, w parku
    > czy jeszcze gdzie indziej.
    Jasne. Ale wiele osiedli praktykuje że osłony śmietnikowe zamykane sa
    na klucz i tylko mieszkańcy maja do niego dostąp.

    Standard i sam byłem świadkiem, podjeżdża furka, dwa wory z bagażnika,
    drzwi od śmietnika zamknięte, to zostawia pod osłoną na zewnątrz.
    W sobotę, to już są hałdy śmieci. do niedzieli, wory porozrywane przez
    buszujących "ekologów"
    Totalny syf. I taki burak jeden z drugim zastanawia się nad tym co
    komuś robi?

    Kiedyś za czasów metalowych kubłów z klapa, taka paniusia ę ą
    zostawiała wiecznie worek śmieci pod bramą, bo nie chciało jej sie
    nosić 30m do śmietnika. Kilku łebków zatargało pełny kubeł pod jej
    drzwi, oparło o nie i zadzwonili do mieszkania. W efekcie 1/3 kubła
    wykiprowała się jej do przedpokoju. Od tego momentu, już nigdy nie
    zostawiała wora pod blokiem. :D
    To sa metody wychowawcze, a nie śmieszne mandaty (za las jak go
    nakryją), którymi sobie dupę podcierają.
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2011-09-09 18:37:42
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 20:34, to wrote:
    > begin tomek

    > Chcesz, żeby głupoty, które wypisujesz, pozostały nieskomentowane i
    > sprawiały wrażenie czegoś mądrzejszego?

    Wręcz przeciwnie, tyle że taki podwórkowy poziom dyskusji mi nie
    odpowiada. EOT.

    Tomek

  • 26. Data: 2011-09-09 20:00:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > Wręcz przeciwnie, tyle że taki podwórkowy poziom dyskusji mi nie
    > odpowiada. EOT.

    Mam poważnie traktować wypowiedzi kogoś, kto w odpowiedzi na prośbę o
    podanie podstawy prawnejrzekomego wykroczenia cytuje jakieś przepisy
    dotyczące zupełnie innych sytuacji tylko dlatego, że występuje tam
    keyword "odpad"?

  • 27. Data: 2011-09-09 20:20:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Hades wrote:

> [...]
    > przybajmniej 2 osoby) aby miec zarejestrowane ze smieci jakie wlasnie
    > znalazly sie w pojemniku zostaly tam wrzucone przez "sprawce". Dalej
    > moga byc 2 scenariusze. "Sprawca" swiadomy wykroczenia pospiesznie
    > sie oddala i swoje smieci zaczyna wozic na inne osiedle lub tez
    > zaczyna sie wsciekac i straszyc wezwaniem sluzb porzadkowych. Tu
    > znowu sa 2 warainty. Po informacji ze za podrzucanie komus smieci
    > moze zaplacic spora grzywne "sprawca" oddala sie lub tez niewzruszony
    > grozi ze bedzie wzywal. W tym momencie nalezy wyciagnac telefon i

    tja fajnie będzie ci sie odpowiadało za uskzodzenie cudzej włąsności, może
    jeszcze za napad..

  • 28. Data: 2011-09-09 20:25:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-09-09 20:18, to pisze:

    > ROTFL. Przeczytaj go może ze zrozumieniem (albo poproś kogoś, kto to
    > potrafi) wraz z art. 7 którego się tyczy.

    Nie chcę być niegrzeczny, ale: durniu, tyczy to się pszenicę.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 29. Data: 2011-09-09 20:39:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Nie chcę być niegrzeczny, ale: durniu, tyczy to się pszenicę.

    Być może u Ciebie na wsi, w pozostałych obszarach ten wyraz ma jeszcze
    inne znaczenia.

  • 30. Data: 2011-09-09 20:55:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > tak też na początku podchodziłem do tego ale teraz stało się to
    > nagminne, śmietniki po weekendzie rozsypują się na boki, smród okorpny

    u mnie na osiedlu zbudowano rok temu specjalne boksy zamykane na klucz w
    ktorych to boksach znajduja sie kontenery.
    Pukałem sięw czoło, stwierdzajac, ze pwnie ktos dostał łapówkę.
    Tymczasem z zawsze pełnych kontenerów zrobiły się nagle zawsze do połowy
    puste kontenery.

    Reasumujac - ludzie podrzucajacy smieci to smieci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka