    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Służba wojskowa a list gończy
    Date: Tue, 26 Feb 2008 11:02:21 -0800 (PST)

    On 26 Lut, 03:28, "luke5" <l...@o...pl> wrote:

    > 1. Jak sprawa ma się jego sytuacji a wejścia Polski do strefy Schengen? Z
    > tego co słyszałem to powstała jakaś baza w UE lub strefie Schengen, w której
    > są wszystkie informacje o ściganych osobach itp., że niby taka osoba
    > skontrolowana na ulicy w Niemczech czy gdzieś nie moze czuć się bezpiecznie.
    > Czy policja niemiecka ma prawo przekazania takiego osobnika władzom polskim?
    > Czy tak jest tylko z europejskim nakazem aresztowania? Ogólnie: czy może
    > podróżować po Europie spokojnie, czy lepiej żeby poza tą Anglię się nie
    > ruszał?

> [...]

    1. W angli tez go capna aczkolwiek ekstradycja bedzie troche dluzsza
    (czyli zanim trafi do wiezienia wojskowego poje troche porridga w
    angielskim)

    2. Scigac za to moga go do 28 roku zycia z wsadzeniem, potem bodajze
    do 57 kara pieniezna.

    3. z prawa do nauki sam zrezygnowal. latwiej do udowodnic wojsku niz
    jemu ze specjalnie tak robil bo chcial zrobic mature na 25 urodziny.