  • Data: 2008-03-14 16:14:38
    Temat: Re: Służba wojskowa a list gończy
    Od: SlaVa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 17:55, "luke5" <l...@o...pl> wrote:

    > To może teraz jeszcze coś na temat pytania o Schengen? Za to też będę
    > wdzięczny.

    [ciach]

    Z tego co się orientuję, a z prawem nie mam nic wspólnego, to:

    > 1. Jak sprawa ma się jego sytuacji a wejścia Polski do strefy Schengen? Z
    > tego co słyszałem to powstała jakaś baza w UE lub strefie Schengen, w której
    > są wszystkie informacje o ściganych osobach itp., że niby taka osoba
    > skontrolowana na ulicy w Niemczech czy gdzieś nie moze czuć się bezpiecznie.
    > Czy policja niemiecka ma prawo przekazania takiego osobnika władzom polskim?
    > Czy tak jest tylko z europejskim nakazem aresztowania? Ogólnie: czy może
    > podróżować po Europie spokojnie, czy lepiej żeby poza tą Anglię się nie
    > ruszał?

    Tutaj masz już odpowiedź. Nie wiem jak ta baza działa i czy działa (w
    Polsce), ale jak najbardziej, jeśli na niej będzie, to zostanie
    powiadomiona policja z PL i zostanie deportowany do kraju.
    W Anglii także nie może się zbytnio czuć bezpiecznie, chociaż Ang nie
    są w strefie Schengen.

    > Dziękuję i pozdrawiam

    I ja również pozdrawiam

    SlaVa