  • Data: 2011-07-12 12:00:47
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-12, miodu <o...@g...com> wrote:

    [...]

    > O ile niższe? o 20% czy o 120%.

    Różnie bywa. Ja często mam widze różnice na poziomie 30-40%, zwłaszcza
    na sofcie.

    > Zresztą po co ta dyskusja, chłopak prosi o pomoc w rozwiązaniu problemu,
    > a dostaje tanie moralizatorstwo i tandetne portrety psychologiczne,
    > czyli wszystko czego absolutnie nie potrzebuje. Postaw się w jego
    > sytuacji, może zrozumiesz w czym tkwi problem.

    1. Takie hasła to trollizm i populizm czystej postaci
    2. Merytorycznie wskazałem że cena "producenta" gdzieś tam w USA, to żaden
    argument za tym że ktoś przepłacił - więc jeśli to jest motywatorem
    to nie musi być prawidłowym
    3. Na tym polega forum/grupa dyskusyjna/jakikolwiek środek wymiany myśli,
    że ludzie wymieniają myśli. Twoje pretensje i jojczenie są w tym momencie
    bezzasadne, nieistotne w czyjej sytuacji i kto się postawi

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl