  • Data: 2011-07-12 12:55:05
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Filip <f...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miodu wrote:
    > Marku, zrozum, chodzi o fakt wciśniecia starszym ludziom,
    > prawdopodobnie nieobeznanym w nowych technologiach takich jak
    > internet, sprzętu za ponad dwukrotność ceny detalicznej na zachodzie.
    > Umiejętność zarządzania majątkiem nijak ma się do braku informacji na
    > temat kupowanego sprzętu, i nie myl tych pojęć.

    Informacje nie są utajone, można je znaleźć jak się chce. Sprzedać mógł
    za ile mu się podoba, znalazł kupca i dobili targu.

    O ile sprzedawca nie podał fałszywych informacji to raczej nie widzę
    szans na jakikolwiek manewr. A skąd on ma towar i po ile kupił tego
    wcale nie musi podawać, to jest jego sprawa.

    Filip