  • Data: 2011-07-12 13:52:38
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:559f1905-2933-45fc-8f54-cd04f8fd2411@e2
    1g2000vbz.googlegroups.com...

    > Marku, zrozum, chodzi o fakt wciśniecia starszym ludziom,
    > prawdopodobnie nieobeznanym w nowych technologiach takich jak
    > internet, sprzętu za ponad dwukrotność ceny detalicznej na zachodzie.

    hmm, zadałem to pytanie wątkotwórcy, ale zadam je tobie, miałeś już w szkole
    na matmie lekcje z mnożenia?
    bo chyba jeszcze nie, albo na wagarach byłeś

    możesz mi wyjaśnić od kiedy 600 dolarów + 1362 euro, jest 2 razy mniejsze od
    4500 złotych?

    z moich lekcji matematyki, które to przechodziłem z zakresu mnożenia ponad
    ćwierć wieku temu, oraz z aktualnych kursów walut wynika, że jednak zrobili
    złoty interes, bo oszczędzili ponad 2600 złotych, ale może od moich czasów
    coś się w mnożeniu i dodawaniu pozmieniało