  • Data: 2011-07-12 12:06:44
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 14:00, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > 3. Na tym polega forum/grupa dyskusyjna/jakikolwiek rodek wymiany my li,
    >     e ludzie wymieniaj my li. Twoje pretensje i jojczenie s w tym momencie
    >    bezzasadne, nieistotne w czyjej sytuacji i kto si postawi

    Od wymiany myśli to załóż sobie blogaska albo konto na twitterze.
    Padło pytanie, zagadnienie i prośba o rozwiązanie problemu, a jest
    jedno wielkie pierdolenie w stylu "mi się wydaje że...". Merytoryka
    pudelka, tylko trochę bogatsze słownictwo. A teraz skup się na
    przedstawieniu dlaczego twoje nic niewnoszące do dyskusji posty są
    lepsze od moich - to na pewno rozwiąże problem autora tematu. Miłego
    dnia.