  • 71. Data: 2005-04-17 14:36:49
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@a...pl napisał(a):
    > To było czepialstwo pospolite.

    Czemu? Jeszcze przez ciebie ktoś pomyślałby sobie że sądy wydają decyzje
    administracyjne.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 72. Data: 2005-04-17 14:39:23
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > To było czepialstwo pospolite.

    Nie do konca. Pomylic SO z prezem SO to tak jakbys na pl.sci.medycyna
    pomylila nerki z kregoslupem ;)

  • 73. Data: 2005-04-17 15:33:43
    Temat: Re: Skorumpowany sedzia - co robia?
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    Konrad vel Legislator napisał(a):
    > no bo termin biegnie od daty doreczenia ci postanowienia przez komornika,
    > choc faktycznie takie rozumowanie, gdy juz wczesniej sie o tym dowiedziales,
    > traci zbytnim formalizmem
    >
    > konrad

    No chyba nie do końca się zgadzam. Skoro dostałem to listem poleconym,
    potwierdziłem odbiór listu, to termin powinien (i pewnie tak jest) być
    liczony od dnia doręczenia. Gdybym nie wiedział wcześniej o wydaniu
    postanowienia, to jakim prawem mieszałby się w to komornik?

  • 74. Data: 2005-04-17 15:43:30
    Od: k...@a...pl

    Uznaję uwagę, masz rację.

    Choć jest to dość dziwne, bo mnie nie obchodzi w sumie, kto w tym sądzie wydaje
    tę decyzję, ważna jest decyzja (a prezes jest mimo wszsytko pracownikiem sądu).
    Tak samo dziwne mi się wydawało, jak na którychś formularzach podatkowych
    zobaczyłam "Do Naczelnika US"...

    A tak nawiasem mówiąc, proponuję zastosowanie tej drobiazgowości też do innych
    postów, a nie zabawę w kotka i myszkę w stylu "domyśl się".

    Nie jestem prawnikiem i nie znam tak dokłądnie procedur, więc trzeba mnie było
    wyprowadzić z błędu.

    W odwołaniu napisałam adresat: "sąd okręgowy" a nie "Prezes SO" i było OK.

    Pozdraiwam
    Magda

  • 75. Data: 2005-04-17 15:49:59
    Od: k...@a...pl

    > Nie do konca. Pomylic SO z prezem SO to tak jakbys na pl.sci.medycyna
    > pomylila nerki z kregoslupem ;)

    Sprzeciw!
    Prezes SO jest w SO.
    Lepszy przykład byłby: rdzeń kręgowy i kręgosłup.

  • 76. Data: 2005-04-17 15:52:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@a...pl napisał(a):

    > W odwołaniu napisałam adresat: "sąd okręgowy" a nie "Prezes SO" i było OK.

    Tam im wystarczyło, ale my tutaj nie rozpoznajemy odwołań. Tu jest grupa
    dyskusyjna i jej uczestnicy mogą się czepiać wszystkiego, jeśli mają
    ochotę, lub nie czepiać nawet oczywistych bzdur. Taki urok.

  • 77. Data: 2005-04-17 16:08:43
    Od: k...@a...pl

    No to dlaczego mam zaszczyt być tą wybraną?

  • 78. Data: 2005-04-17 16:12:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@a...pl napisał(a):
    > No to dlaczego mam zaszczyt być tą wybraną?

    Bo imie Magda trochę mi sie kojarzy.

  • 79. Data: 2005-04-17 16:50:01
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Sprzeciw!
    > Prezes SO jest w SO.
    > Lepszy przykład byłby: rdzeń kręgowy i kręgosłup.

    Nerki i kregoslup sa w ciele. Sprzeciw oddalony! ;)

  • 80. Data: 2005-04-17 17:15:24
    Od: e...@o...pl

    Oj, nieładnie!
    E.