  • 1. Data: 2002-08-30 12:25:53
    Temat: Re: Skopiowany plan miasta
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Przestaw sobie zegarek..

  • 2. Data: 2002-08-30 12:57:15
    Temat: Skopiowany plan miasta
    Od: "grego" <g...@g...pl>

    Powiedzmy, ze chce na stronie www umiescic plan miasta. Kupuje plan w
    kiosku, skanuje i na jego podstawie rysuje np. w corelu swoja wersje. Ma ona
    inne kolory i troche rozni sie od oryginalu. Jak sie ma sprawa legalnosci
    takiego planu?
    GreGo

  • 3. Data: 2002-08-30 13:43:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "grego" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    inne kolory i troche rozni sie od oryginalu. Jak sie ma sprawa legalnosci

    Może i ktoś by Ci odpowiedział.Ale jeśli nie potrafisz ustawić prawidłowej
    godziny w kompie to czy potrafiłbyś zrozumieć odpowiedz???

    Leszek

  • 4. Data: 2002-08-30 14:08:56
    Od: j...@p...onet.pl

    > Może i ktoś by Ci odpowiedział.Ale jeśli nie potrafisz ustawić prawidłowej
    > godziny w kompie to czy potrafiłbyś zrozumieć odpowiedz???

    Tak spytam z ciekawosci: o co ci chodzi?

  • 5. Data: 2002-08-30 14:11:18
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Mistrzu musiałeś przestawić godzine.. zobacz o której ty napisałeś a o
    której ja

  • 6. Data: 2002-08-30 14:32:04
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    > W tej chwili mam w kompie godzine 16.04 dnia 30 sierpnia 2002 roku i nie
    > wiem o co wam chodzi.

    Ustaw strefę czasową na Warszawę.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 7. Data: 2002-08-30 14:54:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tak spytam z ciekawosci: o co ci chodzi?

    Jest za gorąco żeby ci tłumaczyć;))

    Leszek

  • 8. Data: 2002-08-30 15:05:12
    Od: "grego" <g...@g...pl>

  • 9. Data: 2002-08-30 15:28:16
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    "grego" <g...@g...pl> wrote in message news:aknmg4$esi$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > inne kolory i troche rozni sie od oryginalu. Jak sie ma sprawa legalnosci

    Na moje wyczucie nie powinno byc problemu.
    W koncu kazdy moze napisac nowe 'widowsy' wzorujac sie na dzialaniu
    istniejacych.
    Niestety, prawo autorskie obecnie obowiazujace zdecydowanie nie nadaza
    za technologia, stad tez brak jednoznacznych okreslen. No ale moze ktos
    biegly 'w sztuce' zna jakas lepsza wykladnie w tym zakresie?

    MZ

  • 10. Data: 2002-08-30 16:53:11
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Zachara" <m...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:b63oka.ok7.ln@moria.telperion.pl...
    >Na moje wyczucie nie powinno byc problemu.
    >W koncu kazdy moze napisac nowe 'widowsy' wzorujac sie na dzialaniu
    >istniejacych.

    Dla mnie jest różnica między napisaniem windowsów od nowa, wzorując się na
    istniejących, a przerysowaniem czyjejś pracy. To tak, jakby przepisał
    podręcznik, zmieniając kilka fotografii i układ rozdziałów.

    Pytanie jeszcze, jak "trochę" różni się to od oryginału: jeśli z oryginału
    wziąłeś układ ulic, uzupełniając samodzielnie o restauracje, hotele, linie
    tramwajowe itd. - myślę, że nie powinno być problemów.

    Dominik Jan Domin