    From: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skopiowany plan miasta
    Date: Fri, 30 Aug 2002 18:53:11 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@158.75.30.154

    Użytkownik "Marek Zachara" <m...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:b63oka.ok7.ln@moria.telperion.pl...
    >Na moje wyczucie nie powinno byc problemu.
    >W koncu kazdy moze napisac nowe 'widowsy' wzorujac sie na dzialaniu
    >istniejacych.

    Dla mnie jest różnica między napisaniem windowsów od nowa, wzorując się na
    istniejących, a przerysowaniem czyjejś pracy. To tak, jakby przepisał
    podręcznik, zmieniając kilka fotografii i układ rozdziałów.

    Pytanie jeszcze, jak "trochę" różni się to od oryginału: jeśli z oryginału
    wziąłeś układ ulic, uzupełniając samodzielnie o restauracje, hotele, linie
    tramwajowe itd. - myślę, że nie powinno być problemów.

    Dominik Jan Domin