  • 41. Data: 2004-09-09 16:33:57
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "tinkywinky" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:chpp1d$blc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. Kasia tinkywinky zdaje się jest osoba nerwową, więc jest niestety
    szansa,
    > że sprawa przerodzi sie w niepotrzebną pyskówkę

    Taka sytuacja nawet stoika wyprowadziłaby z równowagi.
    Jestem nerwowa (cóż mamy niepełnosprawne dziecko i masę innych ważniejszych
    spraw), ale nie agresywna :-). Nie mam zamiaru z nią więcej dyskutować -
    będę odsyłać do męża - to Jego firma.
    Jednak w całej rozmowie najpierw starałam się wytłumaczyć, potem gdy
    zostałam obrzucona epitetami, poradziłam jej żeby trochę poczytała o
    komputerach, bo głupoty gada i jak juz będzie informatykiem, to niech
    przyjdzie podyskutować.
    W odpowiedzi usłyszałam, że wstydziłabym sie tak do niej mówić, bo za młoda
    jestem :-).
    pozdr
    Kasia P.

  • 42. Data: 2004-09-09 16:38:06
    Od: "tinkywinky" <t...@p...onet.pl>

    Przepraszam za powielenie postu.

    Tinkywinky

  • 43. Data: 2004-09-09 17:00:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tinkywinky wrote:

    > Tak, podobno już zaczęła się leczyć, bo przez nas tylko nerwicy się
    > nabawiła.
    > Lekarz jej chyba tylko za słabe tabletki przepisał.

    Na takie cholery to i cyjanek za słaby ;)

  • 44. Data: 2004-09-09 17:07:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tinkywinky wrote:

    > cały czas twierdzili, że coś nie działa. Wszystkie "nie działania" wynikały
    > z nieznajomości obsługi i złego użytkowania. Oprócz zakurzonego "wiatraczka"
    > nic fizycznie nie padło. Jedynie teraz szlag trafił monitor - jest w

    Oj, znam ten ból :)

    > serwisie i czekamy na opinię. Mąż dla świętego spokoju oddał im pieniądze za
    > monitor, bo sprawa trochę się przedłuża. W momencie oddawania pieniędzy

    I głupotę zrobił. Nie było gwarnacji, chcieli używany - to ich problem.

    W sumie jeśli im dał pieniądze z powodu awantur, to może ich oskarżyć o
    rabunek? (wymuszenie zpałacenia kwoty na skutek gróźb karalnych :) )

    > został nazwany przez sąsiadkę oszustem, ponieważ sprzedał im komputer z
    > 1998.

    Jeśli rozpowiada innym, ewentualnie można narusznie dóbr osobistych z
    powództwa cywilnego...

    > I tu uwaga dla osób lubiących humor:
    > Datę wzięła z obudowy monitora i jak stwierdziła cały komputer jest z tego
    > roku, bo tak jej, ktoś powiedział. Data na monitorze odnosi się do całego
    > komputera, bo stanowią całość.

    Hehe - to mi przypomina numery z celnikami z lat 80-tych zeszłego wieku,
    którzy usiłowali clić klawiatury do PCtów jako całe komputery, a
    jednostki centralne jako 'stacje dysków' :)

    > To może nawet lepiej, bo teraz jak sobie kupi monitor w 2004 roku, to
    > komputer jej się odmłodzi :-).
    > Zarządała również wszystkich faktur jakie on dostał na zakupione części oraz
    > wystawienia faktury na nią, bo ona przecież fakturę chciała, ale mąż jako
    > oszust jej nie wystawił. A my mamy taki obowiązek.

    Teraz to już chyba deczko za późno...

    > Dziś rano ja zostałam uraczona takimi samymi epitetami. Pomimo, że to jest

    Tzn. nachodzi w prywatnym mieszkaniu i się awanturuje? Nie otwieraj,
    tylko wzywaj policję. Gdyby usiłowała wleźć na siłe do mieszkania albo
    np przeszkadzała wyjść - poelcam pieprz w spraju lub paralizator.

    Jakaś wariatka nachodzi i robi awantury - powinni ją uspokoić.

  • 45. Data: 2004-09-09 17:10:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tinkywinky wrote:

    > Mąż jest z gatunku "dobra dusza", wszystkim pomoże. Teraz niestety to nie
    > popłaciło.

    "Żaden dobry uczynek nie pozostanie bez kary" - nie znasz tego
    powiedzienia? ;-/

  • 46. Data: 2004-09-09 17:13:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pst135 wrote:

    > Jestem tylko ciekawy jak sie zachowa w momecie, gdy w koncu ktos jej powie,
    > ze to jest komp z 2003 roku, i calosc faktycznie jest tak jak ja
    > powiedzialem.
    >
    > Jak myslicie przeprosi ?

    Chyba żartujesz... Obrazi się na tego kogoś. Będzie słuchać tylko tych,
    co jej będą przytakiwać.

  • 47. Data: 2004-09-09 17:15:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Ch. wrote:

    > To bardzo dobrze, ponieważ od maja komputery muszą posiadać "znaczek CE".
    > Co to znaczy - ano trzeba uzyskać na daną konfigurację certyfikat.... a to
    > jest dla firemek składających komputery - cios w plecy. Generalnie ten

    Coooo?!?!? Co za debil to wymyślił?

  • 48. Data: 2004-09-09 17:48:40
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Artur Ch. napisał(a):

    > To bardzo dobrze, ponieważ od maja komputery muszą posiadać "znaczek CE".

    Nieprawda. Znaczek CE muszą posiadać podzespoły, z których złożono zestaw
    komputerowy, a cały złożony komputer certyfikat zgodności. Znaczek CE jest
    obecny na rynku od kilku lat bodajże.

    Jeśli natomiast sprzedajesz na fakturze pojedyncze elementy a nie cały
    komputer jako jedna nazwa to takiego certyfikatu zgodności nie musisz mieć

    I tak w prosty sposób Polak potrafi ;)

    > Co to znaczy - ano trzeba uzyskać na daną konfigurację certyfikat.... a to
    > jest dla firemek składających komputery - cios w plecy.

    Eee.....cios to jest dla dużych producentów jak Dell, Optimus, Vobis bo oni
    sprzedają *gotowe* zestawy komputerowe. W każdej małej firmie składasz
    sprzęt *na zamówienie* z różnych podzespołów i możesz mieć takie
    certyfikaty zgodności głęboko.....

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 49. Data: 2004-09-09 19:20:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 9 wrz o godzinie 19:48, na pl.soc.prawo, Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli natomiast sprzedajesz na fakturze pojedyncze elementy a nie cały
    > komputer jako jedna nazwa to takiego certyfikatu zgodności nie musisz mieć

    Zgodnie z przepisami komputery podlegają ocenie zgodności i oznaczenia
    znakiem CE jako _cały wyrób_, a nie jego elementy składowe.
    Odpowiedzialność za to ponoszą wyłącznie producent oraz importer,
    sprzedawca ma jedynie obowiązek współdziałania z organami kontrolującymi.
    W takcie kontroli wpierw sprawdzane jest oznakowanie CE na wyrobie,
    deklaracja zgodności, nazwa i adres producenta, wykaz zharmonizowanych norm
    przyjętych dla ustalenia zgodności wyrobu z zasadniczymi wymaganiami oraz
    ogólny opis produktu i instrukcja obsługi. Dokumentów żąda się od podmiotu
    zobowiązanego do ich przechowywania - tj. producenta, upoważnionego
    przedstawiciela lub importera.
    Żądanie przedstawienia sprawozdania z badań laboratoryjnych oraz informacji
    o systemie zarządzania jakością mogą być stawiane, w przypadku gdy istnieją
    uzasadnione podejrzenia, że wyrób nie spełnia wymagań. Podejrzenia mogą
    budzić np. błędnie sporządzona deklaracja zgodności (przywołanie w
    deklaracji norm zharmonizowanych, które nie dotyczą tego sprzętu,
    wystawienie deklaracji przez podmiot nieuprawniony), skargi użytkowników,
    a także brak deklaracji zgodności.

    To wywiad udzielony przez p. Agnieszkę Pomierna-Andrychowską - naczelnik
    Głównego Inspektoratu Wydziału Nadzoru Rynku Inspekcji Handlowej, dla CHIPa
    09-2004.

    > I tak w prosty sposób Polak potrafi ;)

    http://www.oznaczenie-ce.pl
    http://europa.eu.int/comm/enterprise/newapproach/ind
    ex.htm

    No i jak tam Markus... może chcesz polemizować z GIWNRIH ? ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 50. Data: 2004-09-09 20:37:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Artur Ch. napisał(a):

    > To wywiad udzielony przez p. Agnieszkę Pomierna-Andrychowską - naczelnik
    > Głównego Inspektoratu Wydziału Nadzoru Rynku Inspekcji Handlowej, dla CHIPa
    > 09-2004.

    Pozwolę sobie pominąć ten bełkot Pani Agnieszki i skierować Twoją uwage na
    wykładnię prawniczą zamieszczoną m.in. na stronach CRN Polska :)

    > No i jak tam Markus... może chcesz polemizować z GIWNRIH ? ;)

    Oczywiście

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*