    From: "tinkywinky" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Thu, 9 Sep 2004 18:33:57 +0200

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:chpp1d$blc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. Kasia tinkywinky zdaje się jest osoba nerwową, więc jest niestety
    szansa,
    > że sprawa przerodzi sie w niepotrzebną pyskówkę

    Taka sytuacja nawet stoika wyprowadziłaby z równowagi.
    Jestem nerwowa (cóż mamy niepełnosprawne dziecko i masę innych ważniejszych
    spraw), ale nie agresywna :-). Nie mam zamiaru z nią więcej dyskutować -
    będę odsyłać do męża - to Jego firma.
    Jednak w całej rozmowie najpierw starałam się wytłumaczyć, potem gdy
    zostałam obrzucona epitetami, poradziłam jej żeby trochę poczytała o
    komputerach, bo głupoty gada i jak juz będzie informatykiem, to niech
    przyjdzie podyskutować.
    W odpowiedzi usłyszałam, że wstydziłabym sie tak do niej mówić, bo za młoda
    jestem :-).
    pozdr
    Kasia P.