  • 1. Data: 2004-09-09 09:17:31
    Temat: zmiana nazwiska
    Od: "Mary" <m...@s...pl>

    Witam

    Chciałabym wrócić po rozwodzie do panieńskiego nazwiska i po przeszukaniu
    archiwum wiem, że mam na to 3 miesiące i muszę się zgłosić do Urzędu Stanu
    Cywilnego.
    No i tu pojawia się pytanie. Czy do mojego rejonowego czy do tego w którym
    był ślub ??

    Będę wdzięczna za podpowiedź.

    Pozdrawiam
    Maria

  • 2. Data: 2004-09-13 12:13:28
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "Mary" <m...@s...pl>

    Sama sobie już zdobyłam odpowiedź...
    Na przyszłość jak ktoś będzie miał podobny problem odpowiadam:
    Można się z taką prośbą zgłosić zarówno do jednego Urzędu jak i do
    drugiego...

    Pozdrawiam
    Maria