  • 1. Data: 2004-09-09 07:33:31
    Temat: ZUS dla rolnika
    Od: odre<o...@w...pl>

    Pytanie moje dotyczy wprowadzenia przez rząd ZUS-u dla rolników.
    Zajmuję się uprawą ziemniaków i w zakresie swoich możliwości
    dokonuje ich sprzedaży. Mam pozwolenie na obrót materiałem
    sadzeniakowym. Do tej pory uiszczałem gro różnych opłat związanych
    z posiadaniem tej licencji. Obecnie mówi się, że prowadzenie
    sprzedaży związane bedzie z płaceniem ZUS-u. Nie bardzo rozumiem
    na jakiej zasadzie. KRUS jestem zobowiazany płacić , a teraz jeszcze
    ZUS. Proszę o informacje. rolnik

    -> http://usenet.pomocprawna.info