eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotny › Re: Skasowali nam lot powrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Date: Thu, 19 Jul 2018 12:12:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <pipo76$ett$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@g...com>
    <5b437015$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4897df$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
    <pigd8d$m4$1@node2.news.atman.pl> <pio2u3$5ch$1@node2.news.atman.pl>
    <pio9b3$apu$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4fba39$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <pip77m$td1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1531995174 15293 46.21.210.209 (19 Jul 2018 10:12:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2018 10:12:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180719-0, 2018-07-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:773579
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-19 o 09:12, m pisze:

    >>> No nie do końca. Bo na promocyjnym miejscu może być strata, ale przy
    >>> koazji ma być albo przyciągnięcie klienta do marki, albo wciśnięcie mu
    >>> przy okazji jakiegoś produktu na którym się zarobi, albo coś jeszcze
    >>> innego.
    >>
    >> A jakiś praktyczny przykład? Bo nie przekonuje mnie, że konkurencja robi
    >> na złość i płaci za usługi z których potem nie korzysta;)
    >
    > Praktyczny przykład - masz sklep, nowy na osiedlu, przy wartości cukru
    > powiedzmy 5zł, robisz promocję - cukier po 50gr. Liczysz na to że w ten
    > sposób przyciągniesz do sklepu ludzi. Masz na to budżet 500zł, kupiłeś
    > za 500zł 100kg cukru które sprzedasz za 50zł, za 50zł nadrukowałeś
    > ulotek. Liczysz na to że klienci którzy skuszą się tańszym cukrem,
    > jednocześnie kupią teraz i w przyszłości więcej innego towaru i
    > inwestycja 500zł się opłaci.

    Nie ma takich promocji, są takie że zamiast 5 zł wycenią na 4,50.

    > Przychodzi jednak konkurencja i kupuje 100kg na pniu. Jesteś stratny
    > 500zł a spodziewanego efektu promocyjnego nie masz. To tak jakbyś wydał
    > kasę na banner reklamowy a ktoś by Ci go zasłonił plandeką.

    Wynajmij ciężarówkę i pojedź wykupić ten cukier w promocji.
    Dowiesz się że sprzedają po kilogramie. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1