eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotny › Re: Skasowali nam lot powrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Skasowali nam lot powrotny
    To: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@g...com>
    <5b437015$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4897df$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
    <pigd8d$m4$1@node2.news.atman.pl> <pio2u3$5ch$1@node2.news.atman.pl>
    <pio9b3$apu$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4fba39$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <pip77m$td1$1@node1.news.atman.pl>
    From: m <m...@g...com>
    Message-ID: <e...@g...com>
    Date: Thu, 19 Jul 2018 09:12:25 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pip77m$td1$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.77.247
    X-Trace: 1531984346 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 584 83.20.77.247:49756
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:773569
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.07.2018 o 07:23, Shrek pisze:
    > W dniu 19.07.2018 o 00:07, m pisze:
    >
    >> No nie do końca. Bo na promocyjnym miejscu może być strata, ale przy
    >> koazji ma być albo przyciągnięcie klienta do marki, albo wciśnięcie mu
    >> przy okazji jakiegoś produktu na którym się zarobi, albo coś jeszcze
    >> innego.
    >
    > A jakiś praktyczny przykład? Bo nie przekonuje mnie, że konkurencja robi
    > na złość i płaci za usługi z których potem nie korzysta;)

    Praktyczny przykład - masz sklep, nowy na osiedlu, przy wartości cukru
    powiedzmy 5zł, robisz promocję - cukier po 50gr. Liczysz na to że w ten
    sposób przyciągniesz do sklepu ludzi. Masz na to budżet 500zł, kupiłeś
    za 500zł 100kg cukru które sprzedasz za 50zł, za 50zł nadrukowałeś
    ulotek. Liczysz na to że klienci którzy skuszą się tańszym cukrem,
    jednocześnie kupią teraz i w przyszłości więcej innego towaru i
    inwestycja 500zł się opłaci.

    Przychodzi jednak konkurencja i kupuje 100kg na pniu. Jesteś stratny
    500zł a spodziewanego efektu promocyjnego nie masz. To tak jakbyś wydał
    kasę na banner reklamowy a ktoś by Ci go zasłonił plandeką.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1